رضا کمالی زرکانی

جشنواره موسیقی کیکنگ در هرمزگان برگزار می شود

به گزارش باکس افیس ایران: رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره موسیقی کیکنگ با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خبرداد.

رضا کمالی زرکانی فزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه این اداره کل در نظر دارد جشنواره موسیقی کیکنگ را با همکاری انجمن موسیقی استان هرمزگان و هنرمندان فعال این رشته برگزار کند.

وی با بیان اینکه تمام مراحل این جشنواره از ارسال آثار تا برگزاری وداوری جشنواره از طریق فضای مجازی است، تصریح کرد: تمامی هنرمندان استان هرمزگان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه آثار باید به صورت فایل تصویری از طریق فضای مجازی به شماره تلفن های ۰۹۳۵۶۹۹۶۵۸۳ یا ۰۹۱۷۵۴۹۸۹۹۱ ارسال شوند، اضافه کرد: هر هنرمند می تواند با سه اثر در این جشنواره شرکت کند و تعداد اعضا برای هر اجرا نباید بیشتر از یک نفر باشد.

وی با بیان اینکه پانزده اثر برای مرحله نهایی انتخاب می شوند و در فضای مجازی برای داوری اثر برگزیده منتشر می شوند، اضافه کرد: اجرای پایانی به صورت زنده از فضای مجازی پخش می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مهلت ارسال آثار را ۲۹ اسفندماه سالجاری دانست و عنوان کرد: به مقام اول این جشنواره تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ بیست میلیون ریال، مقام دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ پانزده میلیون ریال و مقام سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال اهدا می شود.

کمالی زرکانی در پایان گفت: به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در جشنواره اهدا می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند