نمایشنامه از پدر ، کارگردانی با پسر

به گزارش باکس آفیس ایران به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و با بازی بهروز پناهنده از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

آخرین تولید تازه‌ گروه نمایش «چریکه» که از سال ۱۳۷۷ به سرپرستی حسین کیانی شکل گرفته است، آخرین نمایشنامه به قلم خود او است که به کارگردانی جوان‌ترین عضو گروه و یکی از جوان‌ترین کارگردانان کنونی تئاتر ایران یعنی کارن کیانی به صحنه می‌رود.

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» یک نمایش تک اجراگر به بازیگری بهروز پناهنده است، که بعد از بازی تحسین برانگیز او در نمایش کافه کات دومین تجربه‌ خود با این گروه را این بار با کارگردان دوم گروه «چریکه» به انجام می‌رساند.

طراحی صحنه و لباس این نمایش را حسین کیانی انجام داده است.

کهرام ‌تاراج دستیار اول کارگردان، مدیر تولید و برنامه ریز، اشکان ‌میرچی دستیار دوم کارگردان، کارن کیانی طراح نور، مهدی دوایی طراحی پوستر و بروشور، حامد باقری‌تنها، معصومه کیانی فیلم تئاتر و مستندنگاری، امین جباری موشن گرافیک، الهام حسینی-تئاترآنلاین روابط عمومی و تبلیغات مجازی، اردلان آشناگر عکاس، اشکان میرچی تنبک از دیگر عوامل نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اسماعیل بزاز مقلد معروف و محبوب و محجوب عصر ناصری در تماشاخانه‌ مدرسه‌ مبارکه‌ دارلفنون در شبی تلخ، طولانی و طاقت فرسا، مجبور به نوشتن توبه‌نامه‌ای‌ است … .

این نمایش از تاریخ پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار مولوی، سالن کوچک ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

بلیت‌فروشی نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» با ۳۰ درصد تخفیف برای سه روز نخست آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند