سعید نوروزی

فیلم‌تئاترهای روز دنیا را با زیرنویس ببینید

به گزارش باکس افیس ایران: سعید نوروزی مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی «نمایش نت» از پخش فیلم تئاترها روز دنیا با زیرنویس فارسی از امشب ۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

سعید نوروزی مدیر مسئول سامانه «نمایش نت» درباره پخش فیلم تئاترهای روز دنیا در این تلویزیون اینترنتی گفت: در راستای دسترسی راحت‌تر علاقه مندان به دیدن فیلم‌تئاترهای روز دنیا حدود ۱۰۰ فیلم از تئاترهای مختلف را که پیش از این در فضای یوتیوب وجود داشت در اختیار گرفته و با زیرنویس فارسی به مخاطبان عرضه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با این راه کار علاقه‌مندان با مصرف حجم اینترنت بسیار کمتر و بدون استفاده از فیلترشکن و با بهای ۵ هزار تومان می‌توانند این فیلم‌تئاترها را در نمایش نت تماشا کنند. برای دیدن این فیلم‌تئاترها تک فروشی هم خواهیم داشت و مخاطبان می توانند دسترسی سهل تری به این آثار داشته باشند.

نوروزی در پایان یادآور شد: این طرح از امشب ۸ فروردین ماه ساعت ۲۰ عملی می شود و هر فیلم‌تئاتر به صورت دائم در سامانه قابل مشاهده خواهد بود. اولین فیلم تئاتری که در دسترس قرار خواهد گرفت «جزیره گنج» به کارگردانی پلی فیندلی و محصول تئاتر ملی انگلستان است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند