فیلم تئاتر

بارگزاری فیلم تئاترهای هفته دوم مرداد ماه در «نمایش نِت»

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم تئاتر های هفته دوم مرداد ماه شامل زخم های وحشتناک از زمین بازی، جولی ، زمان صفر مطلق، روابط خطرناک، مردی که از آستینش برف می بارید و مرد نیک ، در سایت نمایش نِت بارگزاری شد.

از این فیلم تئاترها می توان به زخم های وحشتناک از زمین بازی به نویسندگی راجیو جوزف و کارگردانی علی منصوری اشاره کرد که از یکشنبه ۱۲ مرداد از ساعت ۱۸ در سایت قرار می گیرد. این فیلم تئاتر رابطه‌ عاشقانه‌ پر فراز و نشیب کیلین و داگ را در یک دوره‌ ۳۰ ساله به تصویر می کشد که در مقاطع مختلف زخم‌ها و مصایب خود را با هم در میان می‌گذارند.

آیه کیان پور و شهروز دل افکار در فیلم تئاتر یک ساعت و ۳۰ دقیقه به ایفای نقش می پردازند . از دیگر عوامل این اثر : طراح صحنه: بابک کچه چیان / طراح لباس: افسانه صرفه جو، طراح پوستر و بروشور: مهدی فاتحی / مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، گروه کارگردانی: فرشاد هاشمی، محمد محمدپور هستند.

دوشنبه، ۱۳ مرداد از ساعت ۱۸ پخش فیلم تئاتر خارجی با زیرنویس خارجی «جولی : julie » نویسنده : پالی استنهم ، آوگوست استریندبری کارگردان : کری کرانکل صورت ی گیرد. جولی جوان که تازه از همسر خود جدا شده ، یک مهمانی شبانه برپا می‌کند. در آشپرخانه ژان و کریستینا مشغول تمیز کردن ظروف مهمانی هستند. جولی با عبور از حد خود، یک بازی و مسابقه نمایش قدرت با ژان به راه می‌اندارد. این بازی به یک جنگ وحشیانه برای زنده ماندن ختم می‌شود.

استیون بوش ، تام کلسی ، ونسا کربی در فیلم تئاتر یک ساعت و ۲۵ دقیقه به ایفای نقش می پردازند .

سه‌ شنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۸ پخش فیلم تئاتر «زمان صفر مطلق»، نویسنده و کارگردان: امیر باباشهابی، بازی کاظم موسوی / امیر باباشهابی در فیلم تئاتر ۵۰ دقیقه ایی به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این اثر : دستیار کارگردان و برنامه ریز: نفیسه حاجی زاده / طراحی صحنه و نور: امیر باباشهابی، پوستر و تبلیغات: پویا مظفریان هستند.

چهارشنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۸ پخش فیلم تئاتر خارجی بازیرنویس فارسی «روابط خطرناک les liaisons Dagereuses » نویسنده : کریستوفر همپتون ، پیر-آمبرواز شودرلو دو لاکلو کارگردان: تونی گریش اسمیت و جنت مک تایر ، مورفید کلارک ، آدوجا آندو درفیلم تئاتر ۲ ساعت ۲۴ دقیقه ایی به ایفای نقش می پردازند.

پنجشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۸ پخش فیلم تئاتر «مردی که از آستینش برف می بارید» نویسنده و کارگردان : مجتبی کاظمی صورت می گیرد. فیلم تئاتر مردی که از آستینش برف می بارید، به نویسنده ای فکر کن که همه چیزشو برای فروش می‌ذاره تو «دیوار» و ذهنش و می‌ذاره «اینجا»! … همون «اینجا» که می گن برای خرید بلیت روش کلیک کنید! «اینجا» جاییه که انگار از سقف تماشاخونش برف می باره، درست وسط دی…

میرنادر مظلومی / امین جوادی / جلال محبی / حمید رضا اسدزاده در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند . از دیگر عوامل این اثر : مدیر تولید: رزیتا اسکوئی / دستیار کارگردان: فرامرز احمدی / طراح نور: ایمان نظری ، آهنگساز: حسام افسری / طراح صحنه: مجتبی کاظمی / طراحان پوستر: علی نیک عمل، محمد علی مردانی و چهره پرداز: ماریا دیزجی است.

جمعه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر «مرد نیک» نویسنده و کارگردان : امیر دژاکام، فیلم تئاتر مرد نیک داستان پنبه‌زنی (علیرضا خمسه) است که خداوند پس از ۳۰ سال به او و همسرش (شهره سلطانی) فرزندی عطا کرده است. مرد نیت کرده پس از تولد فرزندش تمام پس‌انداز خود و ارثی را که به او رسیده به بهترین مرد شهر بدهد. در مسیر حرکت و جستجو برای یافتن بهترین مرد شهر، پنبه‌زن با مکتب‌دار، دزد، دسته مطربان و … برخورد می‌کند و همه آنها از گرفتن پول سرباز می‌زنند. اما پس از مدتی همه آنها از نگرفتن پول پشیمان می‌شوند و دنبال مرد می‌گردند تا پول را از چنگش درآورند. همسر مرد هم که مخالف این کار اوست، بیکار ننشسته و …

علیرضا خمسه / شهره سلطانی / محبوبه بیات / و خسرو احمدی در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند