تئاتر خیابانی

«زندگی با طعم محبت» در پهنه رودکی

به گزارش باکس افیس ایران: یکی از آثاری که در این شب‌های آغازین تئاتر خیابانی در پهنه رودکی به اجرا در خواهد آمد، «زندگی با طعم محبت» کاری از سیدپویا امامی است که موزیکال و شاد موقعیت‌های خانوادگی را روایت می‌کند.

نمایش خیابانی «زندگی با طعم لبخند» کاری از گروه تئاتر آوان و نویسندگی و کارگردانی سید پویا امامی قرار است در نخستین اجراهای خیابانی «من،‌تو،‌ما؛ تئاتر، زندگی،‌کرونا» در استیج پهنه رودکی در پارک دانشجو تهران چهار اجرا داشته باشد.

پویا امامی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: برای اجرای این اثر از من پرسیدند که تمایل به این اجرا دارم یا خیر که من هم پاسخ مثبت دادم و یک بار البته جدول تغییر کرد و الان مشخص شده که من قرار است زندگی با طعم لبخند را در چهار شب اجرا کنم.

وی با اشاره به اینکه این اثر یک نمایش سی دقیقه‌ای موزیکال و شاد است، افزود: این نمایش با موضوع مدیریت خانواده و مهارت‌های سالم زیستن در خانواده، اقتصاد در خانواده، اخلاق در خانواده و هر آن چیزی که مربوط به خانواده برتر هست تولید و آماده اجرا شده است.

امامی افزود: شیوه اجرایی کمدی و فانتزی است که با خلق لحظاتی ناب و خلاق سعی در ایجاد موقعیت‌های کمدی و رساندن پیام و مفهوم خود را دارد. از ویژگی‌های بارز این نمایش می‌توان علاوه بر ایجاد موقعیت‌های طنز و سرگرم کننده به مشارکت بسیار بالای مردم اشاره کرد که در طول نمایش بسیار تاثیرگزار در پیشبرد قصه و نمایش هستند.

وی در توضیح موضوع نمایش گفت: پسر و پدری به دلیل نابودی زندگی گذشته خود آواره کوچه و خیابان شده‌اند و در چادر بسیار کوچکی زندگی می‌کنند. پسر که دانشجوی رشته مدیریت خانواده است پایان نامه‌ای ارائه کرده است که مربوط به زندگی پدر و مادرش است. پس با تعریف و به نمایش گذاشتن قصه زندگی خانواده‌اش پایان نامه‌اش را کامل می‌کند و تحویل اساتید خود می‌دهد و حال از آنها و مردم می‌خواهد که رای بدهند و راجب به زندگی‌اش قضاوت کنند.

امامی با اشاره به شورایی و تعاملی بود این اجرا گفت: یک سری کارت‌هی قرمز و سبز دست مخاطبان قرار می گیرد که در موقعیت‌های مختلف می‌بایست آنها را نشان دهند.

وی با ابراز امیدواری از اجرای مثبت و پر مخاطب نمایش گفت: ما از اسفند ماه همه جشنواره‌هایمان که از آنها ارتزاق می‌کردیم کنسل شده‌اند و طبق صحبت‌های مدیران مرکز و جشنواره‌ها نیز ممکن است تا آخر تابستان هم جشنواره‌ای برگزار نشود ما هم همه درآمدهایمان از راه جشنواره است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند