توقف

تخلف در ساخت و انتشار تیزر، بلیت‌فروشی «دختران بابا آنتوان» را متوقف کرد

به گزارش باکس افیس ایران: مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ با انتشار و ارسال متنی درباره توقف موقت فروش بلیت نمایش «دختران بابا آنتوان» توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی یوسفی کیا اظهارکرد: در پی توقف فروش بلیت نمایش دختران بابا آنتوان با اعلام شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی ، روابط عمومی این مجموعه متنی را منتشر کرد.

به گفته وی در متن منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی آمده است: بخش بلیط فروش نمایش دختران بابا آنتوان در سایت تیوال؛ روز شنبه، مورخه ۲۸ خرداد، بنا به دستور شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی، به صورت موقت بسته شد.

در ادامه متن تاکید شده است: مهمترین علت این اقدام، ساخت خارج از عرف و روال قانونی کسب مجوز برای تیزر این نمایش است که سبب صدور بیانیه، شکایت و پیگیری رسمی مسئولین سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بوده است.

شایان ذکر است تا لحظه تهیه این خبر نیز بیانیه ای قانونی و رسمی با امضای کارگردان این نمایش، دال بر پذیرش تخلف و به تبع تعهد در خصوص خودداری از تکرار آن از سوی عوامل نمایش به صورت رسمی به اداره کل هنرهای نمایشی منعکس نشده است. به همین منظور تا حصول نتیجه و رفع مشکلات قانونی پیش آمده نمایش فوق موقتا اجرا نخواهد داشت.

کلیپی کوتاه با عنوان «دختران بابا آنتوان» طی روزهای اخیر در شبکه های مجازی بازتاب گسترده ای داشته که در آن چند دختر با حجاب نامتعارف در قبر به ایفای نمایشی پرداخته اند.

در این راستا روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) عصر جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: توهین آشکار به مقدسات و باورهای جامعه اسلامی را که در ویدئوی تبلیغ نمایش دختران بابا آنتون به کار رفت، به شدت محکوم می کنیم…

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی نیز درپی حاشیه ایجاد شده درباره انتشار تیزر تبلیغاتی این نمایش و بیانیه‌ سازمان بهشت‌زهرا (س) ؛ تأکید کرد: انتشار اقلام تبلیغاتی نیازمند کسب مجوز جداگانه است و با توجه به اطلاع تمامی‌گروه‌ها از این مهم موضوع به نحو شایسته پیگیری خواهد شد…

نمایش دختران بابا آنتوان به نویسندگی سعید محسنی و کارگردانی مریم ‌صادقی که مقرر شده اجراهای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کند؛ پیش‌ از کسب مجوزهای لازم دست به انتشار تیزر تبلیغاتی این اثر نمایشی و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند