ابراهیم پشت‌کوهی

استقبال ویژه از «هملت پشت‌کوهی»

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «هملت پشت‌کوهی» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی که در شهر بندرعباس روی صحنه است توانسته اتفاقی قابل تأمل را در سطح تئاتر هرمزگان رقم بزند.

حسین کریمی رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان درباره اجرای نمایش «هملت پشت‌کوهی» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی در شهر بندرعباس گفت: نمایش «هملت پشت‌کوهی» از ۱۷ دی با اجرای ویژه عکاسان و هنرمندان افتتاح شد که مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفت به طوری که از روز اول اجرا سالن مملو از تماشاگر بود و در روزهای اخیر فروش خارج از طرفیت و اجرا فوق‌العاده داشته است.

وی ادامه داد: این نمایش که بعد از پاندومی کرونا به صحنه آمده بعد از نزدیک به سه سال تماشاگران را به سالن تئاتر کشانده و نشان داده که هنر تئاتر هر گاه با اثر فاخر و شاخص که برای مردم ساخته شده باشد روبرو شود مردم هرمزگان از آن استقبال ویژه می‌کنند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان یادآور شد: البته ابراهیم پشت‌کوهی از مفاخر تئاتر ایران است که همیشه آثارش پر مخاطب بوده و نمایش «هملت پشت‌کوهی» را بعد از پنج سال دوری از صحنه تئاتر هرمزگان به اجرا در آورده است. نمایش یادشده نمایشی بسیار گرم و گیراست که تماشاگران زیادی آن را برای دومین بار و سومین بار تماشا کرده‌اند. پشت‌کوهی ثابت کرده مخاطب شناس قهاری است و نمایش جدیدش سرفصل تازه‌ای را در تئاتر ما رقم خواهد زده است.

کریمی درباره آمار تماشاگران اجرای نمایش «هملت پشت‌کوهی» در شهر بندرعباس، گفت: تا امروز بالغ بر یک هزار و ۷۴۳ نفر از نمایش «هملت پشت‌کوهی» دیدن کرده‌اند و به دلیل استقبال تماشاگران اجرای این اثر تا پنج‌شنبه ۷ بهمن تمدید شده است و اجراهای آن به بیش از ۲۰ اجرا خواهد رسید که این موضوع در تئاتر هرمزگان بی‌سابقه است. البته باید اذعان کنم چون گروه دیگری در نوبت اجرا قرار داد مجبور به اتمام اجرای «هملت پشت‌کوهی» شده‌ایم وگرنه نمایش همچنان مخاطب دارد.

وی در مورد تاثیر مثبت این نمایش بر تئاتر هرمزگان اظهار کرد: در حین اجرای «هملت پشت‌کوهی» علاقمندان زیادی برای دوره‌های بازیگری به دفتر انجمن مراجعه می‌کنند که این خود گویای تاثیرگذاری اجرای این نمایش است. از ابراهیم پشت‌کوهی دعوت می‌کنم در اولین فرصت دوره دوم اجرایش را در بندرعباس شروع کند چراکه استقبال از نمایش او استقبال از تئاتر هرمزگان است.

در جدیدترین اثر گروه تئاتر «تی تووک» مهدی عطایی دریایی ، مجید کشاورز ، گاتا عابدی ، افسانه برزکار ، یاسمن صیاددقت کار ، غزل لوری ، سعید سلیمی و محمد جامه شورانی به ایفای نقش می‌پردازند.

میراث پریدار مجری طرح، نیلوفر سراجی منشی صحنه، بهرنگ عباسپور طراحی صدا، بردیا دهقانی دستیار طراح صحنه، فاطیما پشت‌کوهی طراح لباس، هادی علیشاپور طراح نور، خیام مویدی طراح پوستر، عبدالحسین رضوانی عکاس و مجتبی نیری مدیر تدارکات، دیگر عوامل نمایش «هملت پشت‌کوهی» هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند