روز جهانی تئاتر

«قصه قرن» میزبان هنرمندان در روز جهانی تئاتر

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «قصه قرن» در روز جهانی تئاتر طی مراسمی میزبان استادان و هنرمندان در تماشاخانه سپند می‌شود.

نمایش «قصه قرن» به کارگردانی و نویسندگی حامد شیخی در روز جهانی تئاتر طی مراسمی میزبان استادان و هنرمندان در تماشاخانه سپند می‌شود. همچنین به مناسبت این روز بلیط این نمایش با ۲۵ درصد تخفیف به تماشاگران محترم هدیه می‌شود.

این نمایش آخرین تئاتر قرن چهارده و اولین تئاتر قرن پانزدهم است و نوستالژی های یک قرن را به تصویر می کشد. همچنین با توجه به تقارن زمان اجرای این نمایش با لحظه تحویل سال، عوامل و مهمانان و تماشاگران طی مراسمی که با استقبال بسیار خوبی برگزار شد در کنار هم و در سالن تئاتر، ورود به سال و قرن جدید را جشن گرفتند و از اولین نمایش قرن رونمایی کردند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حامد شیخی، مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی، بازیگران: حامد شیخی ، حلما قربانی ، پرهام صداقت ، رویا شیخی ، علی اسدیان ، محمد منافی ، بهزاد محبوبی ، محمد واحدپرست ، شهپر مشفقی ، امیر فهادان ، تداعی سعیدی فر ، باقر عجملو ، امیرحسین انصاری ، ساغر بهنام ، مهدی هنرسازان ، علی اقبالی ، سارا محبی ، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، دستیار کارگردان: ساغر بهنام ، محمد منافی، مدیر روابط عمومی: فاطمه مجدنیا، طراح گریم: مبینا محمدی، طراح دکور: هومن عبدالرحیمی، مدیر صحنه: محمد واحدپرست، علی اقبالی، اجرای گریم: فاطمه نجفی، فاطمه سعیدی، آتوسا جهانبین، عکاس و تصویربردار: فاطمه مجدنیا

نمایش «قصه قرن» محصول دیگری از گروه هنری تندیس است و اجرای آن از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شده تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود و تماشاگران این نمایش تماشاگران اولین تئاتر در قرن جدید هستند.

در خلاصه قصه این نمایش آمده است : سال ۱۳۰۰ عروسیمون بود، فردای عروسی رفتم خونه دیدم نیست . در به در دنبالشم … .


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند