آغاز پیش فروش نمایش «پس از»

به گزارش باکس آفیس ایران، نمایش «پس از» به عنوان بهترین نمایش اولین جشنواره هم آغاز و برنده ۶ جایزه در بخش‌های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه از ۲۳ فروردین ماه جاری اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اغاز می‌کند و پیش فروش بلیت‌های آن از روز ۵ فروردین روی سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر در دسترس مخاطبان قرار دارد.

تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و بازیگرانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دستیار کارگردان و مدیر تولید این پروژه نمایشی را علیرضا زیوری بر عهده دارد. معصومه کوه زادی منشی صحنه، محدثه عبدلپور دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، مدیر تبلیغات امیرحسین میرزائی، تصویربردار علیرضا قاسمی، موشن گرافی و تیزر سهیل فلاح و علیرضا قاسمی، طراح پوستر سهیل فلاح، گرافیست سجاد تیموری، عکاس امیرحسین میرزائی و عکاس گروه کارگردانی یاسمین یوسفی راد در این پروژه همکاری می‌کنند.

در خلاصه نمایش «پس از» آمده است که «نشان ۳۰ ساله، هنرمند و نوازنده پیانو پنج سال است که دچار انفصال از خود است و در طول این پنج سال با خود مجازش ملاقات کرده و زیسته. این معاشرت، او را حتی از هنر و علایق اش جدا ساخته. اما اکنون نشان حتی خودش را در آینه هم نمی‌بیند.»

این نمایش جایزه دوم طراحی صحنه، کاندیدای بهترین بازیگر زن، جایزه اول و سوم بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش، جایزه اول نمایشنامه، جایزه اول کارگردانی و جایزه بهترین اثر از اولین دوره جشنواره تئاتر هم آغاز مجموعه تئاتر شهر را کسب کرده است. گروه طراحان و هنرمندان فنی این نمایش متعاقبا معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند از ساعت ۱۲ ظهر فردا ۵ فروردین ۱۴۰۳ نسبت به خرید بلیت این نمایش درسایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/s/pasaz۲ اقدام کنند. بلیت این نمایش از طریق سایت گیشه تئاتر نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند