فیلم کوتاه

رقابت «آپارات» از آسیا تا آمریکای جنوبی

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم آبادی به نوزدهمین جشنواره «میندانائو» فلیپین و سومین جشنواره «آلتر دو شاو» برزیل راه یافت.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «میندانائو» که در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد، یک جشنواره فیلم منطقه‌ای و مستقل در این کشور است، هدف اصلی این جشنواره حمایت از فیلمسازان میندانائو و مستقل جهان با تبلیغ و نمایش داستان‌های شگفت‌انگیز و جذاب فیلم‌های آنهاست.

جشنواره فیلم میندانائو که توسط بنیاد توسعه فیلم و تلویزیون میندانائو اداره می‌شود، با حمایت شورای توسعه فیلم فیلیپین (FDCP)، کمیسیون ملی فرهنگ و هنر (NCCA) و مداخله اوتیسم داوائو از ۶ تا ۱۳ دسامبر برابر با ۱۵ تا ۲۲ آذر ماه در جزیره میندانائو برگزار می‌شود.

جشنواره «آلتر دو شاو» نیز محل نمایش فرهنگ‌های بومی آمازون برزیل و جهان است، علاوه بر نمایش فیلم‌ها در جشنواره، پس از آن در تلویزیون بومی آمازون برزیل نیز به نمایش در می آیند.

همچنین در طول جشنواره ورکشاپ ها و سمینارهای آموزشی برگزار می‌شود که همراه با نمایش‌های موسیقی غنی آمازون است.

سومین دوره جشنواره آلتر دو شاو ۸ تا ۱۲ دسامبر برابر با ۱۷ تا ۲۱ آذر ماه در شهر سانتاری برزیل برگزار می‌شود.

مهدی قلی زاده ، ابراهیم نجم آبادی ، عماد محبی ، ابوالفضل نجم آبادی ، امیر نجم آبادی ، امیرمحمد نجم آبادی ، محمدرضا نجم آبادی ، زری نجم آبادی و مهدی رضایی در فیلم کوتاه آپارات به ایفای نقش پرداخته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند