پالم اسپرینگز

تجلیل از اندرو گارفیلد و مجموعه عوامل «بلفاست» در پالم اسپرینگز

به گزارش باکس افیس ایران: اندرو گارفیلد در حالی جایزه بهترین بازیگر پالم اسپرینگز را از آن خود می‌کند که بسیاری از دریافت‌کنندگان قبلی این جایزه در جوایز اسکار هم به موفقیت رسیده‌اند.

اندرو گارفیلد به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «تیک، تیک… بوم!» به کارگردانی لین-مانوئل میراندا برای نت‌فلیکس، جایزه «نخل صحرا» جشنواره فیلم بین‌المللی پالم اسپرینگز را دریافت خواهد کرد.

هارولد متزنر رییس این فستیوال در بیانیه‌ای گفت: از نقش‌آفرینی‌های سینمایی بسیار گرفته تا اجراهای تئاتری، اندرو گارفیلد بازیگری فوق‌العاده است که قلب و روحش را درون شخصیتی می‌گذارد که ایفا می‌کند. در این فیلم موزیکال احساسی و فوق‌العاده جدید، اندرو بازی خیره‌کننده‌ای در قالب شخصیت جاناتان لارسون آهنگساز تئاتر داشت.

این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار قبلاً هم در پالم اسپرینگز تجربه داشته و در سال ۲۰۱۶ جایزه اسپات‌لایت آن را دریافت کرده است. او همچنین یکی از گروه بازیگران فیلم «شبکه اجتماعی» سال ۲۰۱۰ دیوید فینچر بود که دست‌جمعی برنده جایزه شدند.

از بازیگرانی که قبلاً برنده جایزه بهترین نقش‌آفرینی پالم اسپرینگز شده‌اند می‌توان به جف بریجز، دنیل دی-لوییس، متیو مک‌کانهی، گری اولدمن، شان پن و ادی ردمین اشاره کرد که همگی پس از آن موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری اسکار هم شدند.

از سوی دیگر فیلم «بلفاست» به عنوان دریافت‌کننده جایزه «ونگارد» پالم اسپرینگز معرفی شده است. این افتخاری گروهی است که به تجلیل از مجموعه بازیگران و کارگردان فیلم می‌پردازد.

به این ترتیب کنت برانا، کاتریونا بالف، جیمی دورنان، سیاران هیندز و جود هیل از جمله افرادی خواهند بود که این جایزه را در مراسم این جشنواره دریافت می‌کنند.

این یک پیروزی بزرگ دیگر برای این فیلم درام است که از زمان نخستین اکرانش در فستیوال فیلم تلوراید تا به حال توانسته جوایز متعددی را ببرد و همچنین به عنوان یکی از شانس‌های اسکار شناخته شود.

از فیلم‌هایی که قبلاً جایزه ونگارد را برده‌اند می‌توان از «شکل آب» سال ۲۰۱۷ و «کتاب سبز» سال ۲۰۱۸ نام برد.

مراسم جوایز پالم اسپرینگز روز ششم ژانویه به صورت حضوری در مرکز گردهمایی مخصوص فستیوال برگزار می‌شود. این جشنواره تا روز هفدهم ژانویه ادامه خواهد داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند