فیلم کوتاه

درخشش «فنگ شویی وارونه» در آمریکا

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم کوتاه «فنگ شویی وارونه» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی، موفق به کسب جایزۀ بهترین فیلم از جشنوارۀ بین‌المللی فیلم کوتاه آمریکا شد.

زیور حجتی گفت: فیلم کوتاه «فنگ شویی وارونه» را سال ۱۳۹۷ به تهیه‌کنندگی شهرداری اصفهان ساختم و موضوع این فیلم نیز دربارۀ تربیت و ارتباط والدین با کودکان است.

او ادامه داد: دغدغۀ اصلی من برای انتخاب این موضوع پرداختن به نوع رفتار والدین در قبال فرزندان و تأثیرات مثبت و منفی‌ای بود که از رهگذر مواجهۀ آنان با کودکان حاصل می‌شود.

این کارگردان با اشاره به موفقیت‌های بین‌المللی فیلم خود تصریح کرد: «فنگ شویی وارونه» تابستان سال گذشته موفق به کسب جایزۀ بهترین فیلم کوتاه از جشنوارۀ بین‌المللی فیلم استکهلم سوئد شد و به‌تازگی نیز جایزه بهترین فیلم را از جشنواره بین‌المللی Short film awards آمریکا دریافت کرد.

حجتی، خبر داد که فیلم دیگر او به نام «گلوله‌های تعمید» نیز به‌تازگی به دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Jehlum Short Film هند و شانزدهمین دوره جشنواره سنترال فلوریدا راه‌یافته است.

او عوامل فیلم «فنگ شویی وارونه» را به این شرح معرفی کرد: کوروش مختاری ، هاجر عتیقی و علی اعتمادی در این فیلم به‌عنوان بازیگر ایفای نقش کرده‌اند، فیلم‌برداری کار برعهدۀ محمدصادق داوری بوده و پویا سجادیان، محسن میناییان و محمد قربانی نیز دستیاران او بوده‌اند.

این کارگردان افزود: مهدی بهرامی صدابرداری و صداگذاری، فاطمه افخمی تدوین، مونس پورفاتحیان گریم و پویا کوثر اصلاح رنگ و نور «فنگ شویی وارونه» را انجام داده‌اند و پریسا تاج‌الدین به‌عنوان منشی صحنه، ملیکا غلامی به‌عنوان طراح صحنه، امیرحسین خسروی به‌عنوان دستیار صحنه، اسماعیل سلطانی به‌عنوان دستیار کارگردان و مدیر تولید در آن فعالیت داشتند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند