دفاع مقدس

«منصور» ثابت کرد هنوز سینمای دفاع مقدس مخاطب دارد

به گزارش باکس افیس ایران: جلیل شعبانی با اشاره به اینکه تا امروز استقبال خوبی از فیلم «منصور» صورت گرفته تأکید کرد: فروش بالای این فیلم ثابت کرد هنوز سینمای دفاع مقدس مخاطب دارد.

جلیل شعبانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور»، اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز استقبال بسیار خوبی از فیلم سینمایی «منصور» صورت گرفته و تجربه اکران موفق این فیلم نشان می‌دهد همچنان فیلم‌های دفاع مقدس ما، که به زندگی فرمانده‌های جنگ و شهدا می‌پردازد، با استقبال خوب مخاطبان روبرو می‌شود.

شعبانی درباره تبلیغات فیلم سینمایی «منصور» خاطرنشان کرد: صداوسیما در تبلیغات همکاری خوبی با ما داشت و در بخش تبلیغات میدانی نیز بیلبوردهایی در سطح شهر نصب شده که کمک شایانی به دیده شدن فیلم می‌کند اما از ارتش جمهوری اسلامی انتظار بیشتری برای همکاری در بخش تبلیغات داشتیم چراکه فیلم «منصور» روایتگر زندگی یکی از فرمانده‌های ارتش است.

او افزود: همیشه این گلایه وجود داشت که چرا درباره فرمانده‌های ارتش فیلم‌های کمتری ساخته شده در حالیکه درباره فرمانده‌های سپاه آثار متعددی در سینمای ایران تولید شده است. فیلم «منصور» از معدود آثاری است که به زندگی یک فرمانده نیروی هوایی ارتش می‌پردازد و انتظار داشتیم ارتش در ارائه این اثر بیشتر با ما همکاری و همراهی داشته باشد.

این تهیه‌کننده در پایان اظهاراتش تأکید کرد: در زمان ساخت این فیلم با فرمانده نیروی هوایی وقت و افراد هم دوره شهید ستاری صحبت‌هایی داشتیم و نقطه نظرات آن‌ها را هم دنبال کردیم. بسیاری به نگاه فیلم و به طور کل به این اثر سینمایی نگاه مثبتی داشتند و برخی انتظاراتی داشتند که امکان برآورده کردن آن در یک اثر سینمایی ممکن نبود و بیشتر می‌توانست در یک فیلم مستند کارساز باشد که طبیعتاً نتوانستیم از آن نقطه نظرات پیروی کنیم و به همین دلیل می‌توان گفت اختلاف‌نظرهایی کوچک درباره این فیلم بین هم‌دوره‌ای‌های شهید ستاری و افراد مختلف وجود دارد که طبیعی است و نمی‌توان انتظار داشت همه یک نظر واحد درباره این یک فیلم سینمایی داشته باشند. به هر حال فیلم به این شکلی که امروز بر پرده سینماست ساخته شده و خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «منصور» با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌های ناگفته‌ای از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.

محسن قصابیان نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی «منصور» ایفا می‌کند و لیندا کیانی ، حمیدرضا نعیمی ، علیرضا زمانی‌نسب ، سیدجواد هاشمی ، مهدی کوشکی و قاسم زارع سایر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم سینمایی «منصور» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سیاوش سرمدی، تهیه‌کننده: جلیل شعبانی، مجری طرح: مهدی مطهر، مشاور کارگردان: علیرضا داوودنژاد، مدیر تولید: وحید معدنی، مدیر برنامه‌ریزی: عادل معصومیان، دستیار اول کارگردان: سیدعلی هاشمی، بازیگردان: کیومرث مرادی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: سیاوس سرمدی، موسیقی: علیرضا کهن‌دیری، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح گریم: شهرام خلج، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمد برادران، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم عرفانیان، ساخت فیلم پشت صحنه: محمود نجفی، دستیار تولید: محمداسماعیل کلبی آبادی، مدیر تدارکات: میلاد مولازاده، پخش: موسسه فیلمیران.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند