سریال

حضورم در «معمای شاه» هوشمندانه بود

به گزارش باکس افیس ایران: فارس نوشت: بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: از انتخاب هوشمندانه آقای ورزی ممنونم، نقش کوتاه و تاثیر گذاری بود.آقای ورزی همه چیز را می دانستند و خیلی دقیق شخصیت را برای بازیگر بیان می کردند تا بتواند به بهترین نحو آن را به نمایش بگذارد.

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با «زیر آسمان شهر» به شهرت رسیدم چون آقای غفوریان تیتراژی را تهیه کرده بودند که روی عکس بازیگران اسامی آن ها خوانده می شد و اولین سریال ۹۰ شبی بود به همین دلیل طرفداران زیادی داشت و من هم در این اثر به شهرت رسیدم.

جعفری بیان کرد: مرا چشم زدند، زمانی بود که من سالی سه تا سریال بازی می کردم اما حالا کمتر کار سریال انجام می دهم. در کارنامه ام حدود ۴۰ سریال به جز اجراها و کارهای رسانه ای دارم.

وی درباره ایفای نقشش در سریال «معمای شاه» ادامه داد: از انتخاب هوشمندانه آقای ورزی ممنونم، نقش کوتاه و تاثیر گذاری بود چون خانمی را نشان می داد که ویژگی خاصی داشت. در زمینه کارگردانی آقای ورزی همه چیز را می دانستند و خیلی دقیق شخصیت را برای بازیگر بیان می کردند تا بتواند به بهترین نحو آن را به نمایش بگذارد. از تاریخ مدرسه خوشم نمی آمد اما بازی در سریال های تاریخی را دوست دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: فضاهای اقتصادی را دوست دارم و فکر و ایده هم برای حضور در عرصه اقتصاد دارم اما همه چیز تحت تاثیر شرایط در یکی دو سال گذشته به تعویق افتاده است. از وقتی به نزدیکی میانسالی رسیده ام خیلی آرام تر و عاشق تر شده ام البته شیطنت های درونی خود را در خانواده دارم. فکرها و ایده های خوبی دارم ولی به اسپانسر مربوط می شود اگر حامی خوبی داشته باشم به فکرش هستم. ایده هایم در حوزه سلامت و شادی است.

جعفری درباره بهترین بازیگری که با او همبازی شده است گفت: بازیگر خوب در سینما و تلویزیون ایران زیاد داریم ولی در پیشکسوتان آزیتا حاجیان ، ثریا قاسمی ، علی نصیریان و محمدعلی کشاورز کسانی بوده اند که از بازی کنارشان لذت برده ام و درس انسانیت از آن ها آموخته ام و سعی کرده ام اخلاق حرفه ای ام را از آن ها یاد بگیرم. از این چهره ها تسلط بر کار، عشق و پشتکار را آموخته ام.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد کلاس آموزش بازیگری را می روند ولی بازیگر واقعی نیستند چون عاشق نیستند، می خواهند یک شبه ره صدساله را بروند و با پول به شهرت برسند اما آن عشق و شور در کارشان نیست. البته بازیگران جدید خوبی هم داریم که برایشان آرزوی موفقیت دارم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند