فیلم سینمایی

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به مسیر جاده جشنواره آمریکایی زد

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدولی زاده به بیستمین جشنواره بین المللی فیلم Route ۶۶ آمریکا راه پیدا کرد.

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدولی زاده و نویسندگی کیانوش اسلامی، که از روز ۲۳ مهرماه بطور رسمی اکران خود را در سینما‌های هنر و تجربه آغاز کرده است در اولین حضور بین المللی خود به جشنواره فیلم آمریکایی و بین المللی مسیر ۶۶ نمایش داده می‌شود.

این فیام که سال گذشته پروانه نمایش خود را دریافت نموده است در حاضر درسالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه سراسر کشور در حال پخش است.

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.
غزال نظر، منوچهر زنده‌دل، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین المللی این فیلم در جشنواره‌های بین المللی را موسسه سینمایی فوژان فیلم برعهده دارد.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.

بیستمین جشنواره فیلم Route ۶۶ برای ۵ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده برگزاری می‌شود.جایزه این جشنواره Zoom در ۱۳ نوامبر از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند