شب بیدار

مهسا کرامتی به گروه بازیگران «شب بیدار» پیوست

به گزارش باکس افیس ایران: تصویربرداری سریال «شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام در تهران ادامه دارد.

علی مهام تهیه‌کننده سریال «شب بیدار» گفت: تصویربرداری بخش‌های مربوط به خانه سعید (عبدالرضا اکبری) به پایان رسیده و در روز‌های آتی بخش‌های خارجی را ضبط خواهیم کرد که در این بخش شاهد احمدلو جلوی دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: به تازگی با مهسا کرامتی برای بازی در نقش طاهره همسر بابک قرارداد بستیم. این نقش به همراه نقش پویا با بازی شاهد احمدلو در پیشبرد داستان از نقش‌های کلیدی و موثر هستند. آغاز بازی شاهد احمدلو روز چهارشنبه خواهد بود؛ بنابراین گزارش، تقابل خیر و شر سوژه این مجموعه است، اما از ویژگی‌های این مجموعه توجه به یتیم و آموزه‌های دینی است.

تم اصلی داستان این سریال یتیم‌نوازی است؛ به نوعی قیم بودن یک یتیم و مسئولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد مورد توجه این مجموعه است. در این مجموعه بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور ، عبدالرضا اکبری ، فریبا متخصص ، شیوا خسرو مهر ، جعفر دهقان ، مهسا کرامتی ، مهدی سلوکی ، پویا امینی ، سارا احمدیان ، بهزاد خداویسی ، مریم موسویان و شاهد احمدلو و… بازی می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند