ویشکا آسایش

درخشش دوباره ویشکا آسایش با «گورکن»

به گزارش باکس افیس ایران: ویشکا آسایش که به‌تازگی جایزه ویژه هیئت‌داوران سی‌وهفتمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس را دریافت کرده بود حالا از جشنواره فیلم کالیای اسپانیا نیز چهارمین جایزه بازیگری خود را برای فیلم سینمایی «گورکن» دریافت کرد.

در مراسم پایانی ششمین جشنواره فیلم کالیای اسپانیا، فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه (کاظم ملایی) و بهترین بازیگر زن (ویشکا آسایش) در بخش فیلم‌های مستقل این رویداد سینمایی شد.

ویشکا آسایش تاکنون علاوه بر دریافت این جایزه، از جشنواره‌های دیگری همچون سی‌وهفتمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس، دهمین جوایز فیلم زمستان نیویورک و نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ریورساید نیز جایزه بهترین بازیگری زن را برای نقش‌آفرینی در فیلم گورکن کسب کرده و در یازدهمین جشنواره‌ کوئینز ورلد آمریکا نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شده است.

امسال ششمین جشنواره فیلم کالیا، از اول تا نهم اکتبر ۲۰۲۱ (۹ تا ۱۷ مهر ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری در شهر ساحلی کالیای اسپانیا برگزار شد.

آسایش تاکنون علاوه بر دریافت این جایزه، نامزد بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره‌ فیلم کوئینز ورلد آمریکا نیز شده است و چندی پیش نیز توانست از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ریورساید و دهمین جشنواره فیلم زمستان نیویورک جایزه بهترین بازیگری زن را برای بازی در فیلم سینمایی گورکن دریافت کند.

ویشکا آسایش ، حسن معجونی ، مهراوه شریفی‌نیا ، مهدی حسینی‌نیا ، رضا بهبودی ، بهنوش بختیاری ، سیاوش چراغی‌پور ، حمیدرضا محمدی ، گوهر خیراندیش ، محمود نظرعلیان و یدالله شادمانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم روایت زنی به‌ نام سوده شریف زادگان است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.

فیلم سینمایی گورکن که از ۱۴ مهر وارد شبکه نمایش خانگی شده از نیمه مرداد در پلتفرم‌ها به صورت آنلاین به نمایش درآمده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند