ناشنوایان

نسخه ویژه ناشنوایان سریال «خاتون» در دسترس قرار گرفت

به گزارش باکس افیس ایران: بعد از استقبال مخاطبان از نسخه ویژه ناشنوایان سریال‌های «قورباغه»، «سیاوش»، «هم‌گناه»، «دل»، «آقازاده» و همچنین برنامه «همرفیق»، حالا نسخه ویژه ناشنوایان سریال «خاتون» هم در نماوا منتشر شده است.

بعد از استقبال مخاطبان از نسخه ویژه ناشنوایان سریال‌های «قورباغه»، «سیاوش»، «هم‌گناه»، «دل»، «آقازاده» و همچنین برنامه «همرفیق»، حالا نسخه ویژه ناشنوایان سریال «خاتون» هم در نماوا منتشر شده است.

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تا امروز هفت قسمت این سریال پخش شده که نسخه ویژه ناشنوایان تمامی این قسمت‌ها در نماوا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نگار جواهریان ، اشکان خطیبی ، شبنم مقدمی ، مهران مدیری ، میرسعید مولویان ، ستاره پسیانی ، فرخ نعمتی ، بهناز جعفری ، رضا بهبودی ، بابک حمیدیان ، شاهرخ فروتنیان ، مهران غفوریان ، مهتاب ثروتی ، مهدی قربانی ، عاطفه رضوی ، پیام دهکردی و آیدا ماهیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند. همچنین تهیه‌کنندگی این سریال را علی اسدزاده برعهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند