افرا

صبور باشید؛ سریال هنوز به اوج نرسیده

به گزارش باکس افیس ایران: میزان نوشت: بازیگر سریال تلویزیونی «افرا» گفت: اگرچه قصه سریال «افرا» پر از فراز و نشیب‌های روایی است، اما می‌طلبد به آن فرصت دهیم چرا که هنوز به اوج خود نرسیده و باپیشرفت آن مخاطب با ماجراهایی جدید و جالب مواجه خواهد شد.

سارا باقری درباره ایفای نقش در سریال تلویزیونی «افرا» گفت: با نقش مائده ارتباط تنگاتنگ و خوبی برقرار کردم و این شخصیت را عاشقانه دوست دارم چرا که مائده کاراکتر و نقش پیش برنده‌ای است که در یک سری از قسمت‌ها پر رنگ و یا کمرنگ می‌شود، اما بودن و نبودنش در داستان بی دلیل نیست.

او در ادامه در خصوص نقش خود گفت: در این سریال ایفاگر نقشی هستم که بیشتر در حالت تردید و دوگانگی شخصیتی قرار گرفته و نسبت به برادر خود و اتفاق پیش آمده، دچار شک و تردید شده و همین شک و تردید زمینه ساز تفکراتی برای او میشود که ماجرا را به گونه‌ای دیگر رقم میزند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه همکاری با عوامل مجموعه تلویزیونی «افرا» بیان کرد: کار در کنار اساتید بزرگی، چون مهدی سلطانی برایم تجربه‌ای بی‌نظیر بود چرا که او به بازیگرانِ جوان به نوعی اعتماد به نفس ارائه می‌کند و به معنای واقعی انسان شریف و متواضعی است و در طول این سریال سعی کردم در کنار تکنیک‌های بازیگری تواضع و درس انسانیت را نیز از او فرا بگیرم که حتی شاید مهم‌تر از تکنیک بازیگری باشد.

بازیگر نمایش قهرو آشتی و دل سگ بیان کرد: اینکه از سوی مخاطب به من گوشزد می‌شود که علیه برادرت شهادت نده نشان از ارتباط گیری خوب نقش مائده با مخاطب است و در این جا نیاز است بگویم مخاطبان صبوری داشته باشند و تا قسمت ۴۰ افرا را همراهی کنند چرا که در نهایت با اتفاقات جدیدی روبرو خواهند شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند