اکران

اکران رایگان ‌فیلم‌تئاتر «عقل صورتی» به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش باکس افیس ایران: هم‌زمان با روز اول مهر و بازگشایی مدارس، فیلم تئاتر «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» به مدت ۳ روز در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران رایگان خواهد شد.

نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در سال ۱۳۹۵ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان‌ مواجه شد و هم‌اینک از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ هم‌زمان با روز اول مهر و بازگشایی مدارس اکران می‌شود.

داستان این‌نمایش درباره رضا پسرکی بازیگوش است که ارتباط کمی با خانواده و دوستانش دارد. یک شب او خواب خانواده و معلم‌هایش را می‌بینید در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی‌ بر سر او می‌گذارد. فردا صبح، او دگرگون شده است …

سعید ابک ، مهرداد باقری ، شراره طیار ، فهیمه باروتچی ، الهام ایروانی ، مریم علوی ، امیرحسین انصافی ، ایلیا فرمانی ، آبتین رابا ، محمدحسین موسوی ، ونوس شمس ، مریم منصوری ، هانا صراف ، مهتاب حیدری ، دیبا عنصری ، سمیه انصاری ، میلاد محمدی ، آرین صمدی ، امیرعلی رادمنش ، پویا طهماسبی ، پیام رضایی ، حمیدرضا گودرزی و مریم آشوری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

مهرداد باقری ، مهدی فرشیدی‌سپهر و پویا طهماسبی طراحی و ساخت دکور و صحنه نمایشِ «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» را بر عهده داشته‌اند.

حمیدرضا مرادی و الناز شمسی‌زاده به عنوان طراح و اجرای گریم، محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور و معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریر با این نمایش همکاری کرده‌اند.

همچنین پویا طهماسبی ، پیام رضایی، حمیدرضا گودرزی و مهتاب حیدری مدیران صحنه این نمایش هستند و مرتضی طباطبایی آهنگسازی و مهدی فرشیدی‌سپهر نیز شعر و طراحی ملودی نمایش «عقل صورتی» را بر عهده داشته‌اند.

این‌ فیلم‌تئاتر از جمله آثاری است که در طرح نمایش‌نما در پایگاه sinama.kpf.ir بخش نمایش‌نما اکران شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت و اینک به مناسبت بازگشایی مدارس از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان هدیه داده می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند