دَوَران در ٥:٣٣ دقیقه

آینده سینما در دست کارگردان‌هایی است که با فیلم کوتاه پا به هنر هفتم گذاشته‌اند

به گزارش باکس افیس ایران: مجید مظفری در خصوص نقش و دلایل حضور خود در فیلم کوتاه «دَوَران در ۵:٣٣ دقیقه» و آینده سینما توضیح داد.

فیلمبرداری پروژه «دَوَران در ۵:٣٣ دقیقه» به کارگردانی سید محمدرضا حسینی و تهیه کنندگی آریا صفاری، پس از پشت سر گذاشتن روز‌های پر فشار و سخت پایان یافت. لوکیشن‌های این فیلم در تهران و اطراف کرج بوده که با فیلمبرداری فرشاد گل سفیدی به سرانجام رسید.

مجید مظفری که در دومین ساخته محمدرضا حسینی ایفاگر سه نقش در سه قالب متفاوت است، درباره حضور خود در این پروژه به خبرنگار ما گفت: از لحظه‌ای که سناریو به من پیشنهاد شد و آن را خواندم احساس کردم که وارد کاری حرفه‌ای می شوم. نگاه تازه و بیان حرفه‌ای قصه به قدری بود که خلاقیت فکری ایجاد می کرد. من که در این پروژه سه نقش را بازی می کردم، سعی داشتم ایفای نقش‌ها به گونه‌ای باشد که تماشاگر زمان دیدن فیلم، فکر نکند که می شد این نقش‌ها را سه نفر متفاوت بازی کنند.

وی افزود: گروه کارگردانی، تهیه، فیلمبرداری و … «دَوَران در ۵:٣٣ دقیقه»، بسیار حرفه‌ای برخورد کردند و تعامل کارگردان با اعضای گروه بسیار عالی و بجا بود. به نظرم آینده سینمای ایران در دست کارگردان‌هایی است که کار خود را با فیلم کوتاه شروع کرده و به مرور وارد سینمای حرفه‌ای می‌شوند. کار با محمدرضا حسینی که خود نویسنده فیلمنامه هم بود، بسیار لذت بخش بوده است.

گفتنی است؛ دیگر عوامل فیلم «دَوَران در ۵:٣٣ دقیقه» عبارتند از:

نویسندگان:سید محمد رضا حسینی و رسول حق شناس، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: کیانوش عینی، دستیار کارگردان: امیر حسین قلیچ، مدیر تولید: علی ملکی، طراح صحنه و لباس: شهاب شریفی، صدابردار: مجتبی بلالی، طراح گریم: عاطفه رضایی، تدوین و جلوه‌های ویژه: محمد یوسفی، موسیقی:عرفان فرشی زاده، روابط عمومی: نگار امیری

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند