مصطفا کوشکی

کوشکی «بی‌پدر» می سازد

به گزارش باکس افیس ایران: مصطفا کوشکی برای ساخت دو فیلم داستانی بلند درخواست مجوز داده ولی بعد از چند ماه هنوز خبری از صدور پروانه ساخت نیست.

این کارگردان که در چند سال گذشته بیشتر در تئاتر مشغول بود و این روزها نیز در حال آماده‌سازی یک نمایش است می‌گوید: بعد از چند سال که از فضای فیلمسازی فاصله گرفته بودم، فروردین امسال برای ساخت فیلمی با نام «کلبه سفید» به سازمان سینمایی درخواست مجوز دادم که هنوز مشخص نیست این درخواست بررسی شده یا خیر چرا که بعد از گذشت حدود ۶ ماه پروانه‌ای صادر نشده است.

او اضافه می‌کند: تیرماه امسال هم برای ساخت یک فیلم داستانی بلند دیگر در خواست پروانه ساخت دادم که آن هم فعلا در نوبت بررسی است.

به گفته کوشکی این فیلم براساس نمایشنامه «بی‌پدر» از محمد مساوات است و او در حالی قصد دارد نسخه تصویری «بی‌پدر» را بسازد که تغییراتی در نمایشنامه ایجاد کرده اما فضای کلی گروتسک آن باقی می‌ماند.

مصطفا کوشکی در سال‌های گذشته نمایش‌هایی همچون «کوریولانوس»، «رویای یک شب نیمه تابستان» و «باد شیشه را می‌لرزاند» را روی صحنه برده بود. او چند سالی مدیریت تئاتر مستقل تهران را به عنوان یکی از تماشاخانه‌های پرطرفدار تئاتر که در بخش خصوصی راه‌اندازی شده بود برعهده داشت ولی پاندمی کرونا سبب تعطیلی این مجموعه تئاتری شد و حالا که واکسیناسیون هم سرعت گرفته همچنان خبری از آغاز به کار دوباره آن نیست.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند