بازیگر

متولدین ۲۷ شهریور سینما ، تئاتر و موسیقی؛ نیکی مظفری

به گزارش باکس افیس ایران: نیکی مظفری بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۶ می باشد . پدر او مجید مظفری از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است .مادر او در دوران دبیرستانش فوت شده و او به همراه پدرش زندگی می کند .
نیکی مظفری تنها فرزند خوانواده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند.

نام: نیکی مظفری

سال تولد: ۲۸ شهریور ۱۳۶۶

حرفه: بازیگر

پدر: مجید مظفری- بازیگر

تحصیلات: کاردانی معماری

 

نیکی مظفری متولد ۲۸ شهریور ماه ۱۳۶۶ در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است!

نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماری است. نیکی مظفری دو سال در کلاسهای بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.

آغاز فعالیت بازیگری نیکی کریمی و فعالیت پشت صحنه

در زمان کودکی در چند نقش از جمله سریال بچه ها ، قصه ها و فیلم ضلع ششم در سال ۷۳، ایفای نقش کرد. بعد در زمان دبیرستانی با تئاتری به کارگردانی آقای هادی مرزبان اولین تجربه حرفه ای خود را شروع کرد. نیکی مظفری بعد از برگشت از لندن و فعالیت در زمینه معماری زمانی در حدود ۸ سال را بعنوان مدیر تولید، جانشین تهیه کننده ، طراح صحنه، طراح گریم و … در فیلم سازی پدرش فعالیت نموده است .

دوست های صمیمی نیکی مظفری

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند