کرونا

سکته مغزی فرید سجادی حسینی بازیگر «فروشنده» به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش باکس افیس ایران: میزان نوشت: فرید سجادی حسینی بازیگر سریال «هم سایه» گفت: خوشبختانه به دلیل شرایط سنی، خرداد ماه واکسینه شده بودم و هر دو دُز را دریافت کرده‌ام، اما قبل از واکسینه شدن متاسفانه در آبان ماه به دلیل ابتلا کرونا و لخته شدن خون درگیر سکته مغزی نیز شدم. پس از ابتلا به کرونا دوران قرنطینه را با حساسیت بیشتر سپری کردم.

فرید سجادی‌حسینی درباره آخرین سریال پخش شده خود گفت: آخرین فعالیت من در تلویزیون بر می‌گردد به سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، «لحظه گرگ و میش» آخرین مجموعه تلویزیونی من بود که بعد از پخش مورد توجه مخاطبان زیادی نیز قرار گرفت. این مجموعه روایت‌گر زندگی خانواده اصیل ایرانی در طول سه دهه بود که من در نقش حسین وحدت (آقاجون) بازی داشتم و از این همکاری احساس رضایت کامل دارم.

وی در همین راستا افزود: خوشبختانه این مجموعه جزو خوش ساخت‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریالهای صداوسیما در چند سال اخیر بوده است. مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان نویسندگان این سریال بودند و تیم بازیگران حرفه‌ای با کارگردانی خوب اسعدیان باعث هرچه بیشتر دیده شدن این مجموعه شد.

بازیگر فیلم سینمایی «فروشنده» پیرامون نحوه و دیدگاه خود در انتخاب نقش‌هایش ابراز کرد: بازی در نقش هر کاراکتری از جمله دکتر، مهندس و کارگر و… همیشه با حساسیت‌ها و گاهی اعتراضاتی همراه بوده است که برای ما طبیعی شده است، اما باید صبور بود و با روحیه نقدپذیری اجازه داد تا فرهنگ‌سازی اتفاق بیفتد.

او درباره مدت زمان فعالیت خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: از زمان پخش سریال «امام علی (ع)»، من در هر دو مدیوم سینما و تلویزیون بطور جدی فعالیتم را آغاز کردم و تا قبل از آن در حوزه دستیار کارگردان و برنامه‌ریز مشغول فعالیت هنری بودم.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون بازیگران و عوامل پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی عنوان کرد: هنرمندان تافته جدابافته‌ای نیستند، اما به دلیل محدودیت استفاده از ماسک مقابل دوربین بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند. گاهی مجبور به بازی در لوکیشن‌ها و فضاهای بسته هستیم و به دلیل میزان سن کارگردان عملا رعایت فاصله‌گذاری ناممکن می‌شود و همین امر به تشدید استرس بازیگران می‌افزاید؛ بنابراین هنرمندان از این منظر باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند تا بتوانند به فعالیت‌های فرهنگی هنری خود ادامه دهند و در خدمت جامعه باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با اشاره به تزریق واکسن کرونا بیان کرد: خوشبختانه به دلیل شرایط سنی، خرداد ماه واکسینه شده بودم و هر دو دُز را دریافت کرده‌ام، اما قبل از واکسینه شدن متاسفانه در آبان ماه به دلیل ابتلا کرونا و لخته شدن خون درگیر سکته مغزی نیز شدم. پس از ابتلا به کرونا دوران قرنطینه را با حساسیت بیشتر سپری کردم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند