تریلر

تریلر مردعنکبوتی رکورد انتقام جویان را شکست

به گزارش باکس افیس ایران: تریلر فیلم سینمایی «مردعنکبوتی:راهی به خانه نیست» رکورد فیلم سینمایی «انتقام جویان پایان بازی» را شکست.

فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» سونی گه این هفته در «سینماکان» رونمایی شد، با ثبت رکورد ۳۵۵.۵ میلیون بیننده در ۲۴ ساعت اول رکورد تریلر «انتقام‌جویان: آخر بازی» با ۲۸۹ میلیون بیننده را شکست.

تریلر «راهی به خانه نیست» نزدیک به دو برابر تریلر «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بیننده داشته است. آن فیلم در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت و با فروش ۱.۳۱ میلیارد دلاری به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی تبدیل شد. «دور از خانه» در شش روز اول اکران ۱۸۵ میلیون دلار فروخت.

مهم‌ترین علت هیجان‌زدگی هواداران این است که انتظار می‌رود فیلم شخصیت‌هایی از چندگانه‌های قبلی «مرد عنکبوتی» از جمله «اندرو گارفیلد» و «توبی مگوایر» را به دنیای «مرد عنکبوتی» با بازی «پیتر پارکر» متصل کند. از این گذشته ممکن است بعضی از شخصیت‌های «دنیای سینمایی مارول» دیزنی در این فیلم ظاهر شوند و دنیا‌های موازی را خلق کنند.

تریلر «راهی به خانه نیست» در ۲۴ ساعت نخست ۴. ‍۵ میلیون مرتبه در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شده که ۲.۹ میلیون آن به ایالات متحده اختصاص دارد. «انتقام‌جویان: آخر بازی» رکورد ۱.۹۴ میلیون ارجاع را در ۲۴ ساعت اول به جا گذاشته بود، اما «راهی به خانه نیست» طی ۱۲ ساعت به ۱.۹۶ میلیون ارجاع رسید.

«پیتر پارکر» در این تریلر برای طلب یاری نزد «دکتر استرنج» با بازی بندیکت کامبربچ می‌رود تا بخواهد با طلسمی اجرا کند که مردم به جز نزدیکانش فراموش کنند او «مرد عنکبوتی» است و میستریو را از بین برده. این افشاگری توسط مجی جونا جیمسون با بازی جی. کی. سیمونز در انتهای «دور از خانه» صورت گرفت. در صحنه دیگری وونگ با بازی بندیکت وونگ به استرنج برای اجرای این طلسم اعتراض می‌کند، اما کاری از پیش نمی‌برد.

در این تریلر بازگشت «الکترو» با بازی «جیمی فاکس» نیز وعده داده شد، اما مهمترین شخصیت «گابلین سبز» بود که بیش از همه هواداران را هیجان‌زده کرد. در حال حاضر بازگشت «ویلم دافو» در نقش این شخصیت تأیید نشده است. جنجال هوادران در شبکه‌های اجتماعی عموماً پیرامون بازگشت «دکتر اختاپوس» با بازی «آلفرد مولینا» بود. این بازیگر در سال ۲۰۰۴ و فیلم ««مرد عنکبوتی ۲» این نقش را بازی کرده بود.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» ۱۷ دسامبر تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند