محمد شیری

سرطان خون دارم

به گزارش باکس افیس ایران: میزان نوشت: محمد شیری بازیگر سریال «جیران» گفت: در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و همینطور در چهار قسمت سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان همکاری دارم که با دو جلسه شب‌کاری بازی من در «خاتون» تمام می‌شود.

محمد شیری درباره وضعیت سلامتی خود گفت: فروردین‌ماه امسال دچار بیماری کرونا شدم، اما خوشبختانه کرونای من ضعیف بود. ۲۳ روز در قرنطینه خانگی بودم و پس از آن مشغول فعالیت بازیگری شدم.

وی در همین راستا افزود: اینکه کرونای من ضعیف بود دلیل داشت. با شیوع گسترده ویروس کرونا، دکتر به من گفته بود که اگر واکسن آنفولانزا نزنم، در صورت ابتلا به کرونا مرگم حتمی است. یک روز مصاحبه رادیویی داشتم و پیرامون این موضوع صحبت کردم. سه روز بعد از پخش این مصاحبه رادیویی شخص ناشناسی با من تماس گرفت و گفت که برادرزاده من مصاحبه رادیویی شما را از نروژ شنیده و برای شما سوغاتی فرستاده است و از من آدرس خواست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «گنج مظفر» در همین راستا ادامه داد: پس از چندی بسته‌ای به در خانه من رسید که متوجه شدم برادرزاده آن شخص برای من واکسن آنفولانزا فرستاده است. محبت آن جوان که پس از ۲۷ سال زندگی در خارج از کشور هنوز فرهنگ و منش ایرانی خود را حفظ کرده بود و به فکر هموطن خود بود، اشک مرا در آورد و تا آخر عمرم شرمنده لطف او هستم. نمی‌دانم اگر این واکسن را نمی‌زدم چه سرنوشتی پیدا می‌کردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شب‌های ببره» با اشاره به سلامتی جمشید هاشم‌پور اظهار کرد: من با دوست هنرمندم جمشید هاشم‌پور واکسن کرونا را زدیم و او کرونا گرفت و دو سه روزی است که حال هاشم‌پور بهتر شده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: بعد از تزریق واکسن عوارضی نداشتم. اما به دلیل بیماری سرطان خون مقاومت بدنم پایین است به همین دلیل یک طرف صورتم درد خیلی زیاد و غیرقابل تحملی گرفت و خوشبختانه برطرف شد. ۲ سال پیش سر سریال «دو قلوها» به طور اتفاقی متوجه این موضوع شدم. صبح قبل از رفتن سر فیلمبرداری از خواب بیدار شدم و دیدم پاهای من تاول زده است. پس از آن به بیمارستان و متخصص پوست مراجعه کردم که دکتر به من گفت تاول به دلیل بیماری زونا است و با مصرف پماد برطرف می‌شود، اما گلبول‌های سفید تو بالا است و حتما باید دکتر خون بروی، سپس پیش یکی از دوستان پزشک و متخصص خون رفتم و با انجام آزمایش مشخص شد سرطان خون دارم.

شیری با اشاره به فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و همینطور در چهار قسمت سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان بازی دارم که با دو جلسه شب‌کاری بازی من در «خاتون» تمام می‌شود.

بازیگر سریال «شب‌های برره» با اشاره به توقف فیلمبرداری مجموعه «جیران» اظهار کرد: به دلیل فوت پدر حسن فتحی فیلمبرداری این مجموعه متوقف شده است. همانطور که می‌دانید این سریال درباره جیران، همسر ناصرالدین‌شاه است و من هم یکی از شخصیت‌های دربار را بازی می‌کنم که با از سرگیری این مجموعه بازی من تا انتها که فکر می‌کنم دو سالی طول بکشد ادامه خواهد داشت.

بازیگر سریال «قهر و آشتی» با اشاره به علاقه خود برای حضور در مجموعه‌های تاریخی و مذهبی بیان کرد: من همانند خیلی از دوستان علاقه دارم در این حوزه باز هم بازی کنم، اما مخاطب هم باید من را در این مجموعه‌ها بپذیرد و از طرف مردم مورد پذیرش قرار بگیرم. بعد از بازی در «شب‌های برره» و پربیننده بودن و تکرار آن، مردم هنوز هم بازی من را در این سریال به یاد می‌آورند و گاهی در کوچه و خیابان با نام سالارخان صدایم می‌زنند.

محمد شیری ضمن تاکید بر اهمیت تسریع واکسیناسیون عمومی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار سرایت ویروس کرونا در کشور ما رشد صعودی پیدا کرده و تنها با واکسیناسیون عمومی می‌توان آن را مهار کرد. در این وضعیت با واکسیناسیون عده‌ای و در اولویت قرار دادن برخی مشاغل نمی‌توان امیدی به بهبود داشت و برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، واکسینه شدن تمامی مردم ضروری است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند