سازمان فضای مجازی بسیج

عرضه بازی رایانه‌ای «مختار» در محرم

به گزارش باکس افیس ایران: مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: تلاش داریم تا پس از دهه اول محرم رونمایی از بازی و انتشار دیجیتال آن انجام شود.

مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم به محتوای بومی و فاخر در لایه‌های مختلف فضای مجازی در مجموعه‌های تخصصی فضای مجازی بسیج تلاش مان را درراستای تولید محتوای اسلامی و ایرانی مضاعف کرده ایم که نتیجه یکی از این تلاش‌ها تولید سه گانه بازی رایانه‌ای سفیرعشق است.

وی با اشاره به بازی سه گانه سفیر عشق، اظهار داشت: بازی فصل قیام دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام جناب مختار ثقفی از سلول‌های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

وی عنوان داشت: این اثر در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است.

معین اظهار داشت: فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و نسبت به بازی “سفیر عشق؛ روز واقعه” که نخستین محصول این تریلوژی به شمار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به زمان رونمایی بازی فصل قیام، گفت: این بازی یکی از شاخص‌ترین محصولات مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می‌رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به موسیقی بازی فصل قیام، تصریح کرد: موسیقی در سبک اکشن شمشیر زنی یکی از عناصر حیاتی است، با توجه به فضای پویا و سه بعدی که موقعیت‌های متفاوتی برای بازیکن ایجاد می‌کند، جهت القای ریتم، تغییر موقعیت و برانگیختن احساسات متنوع در مخاطب موسیقی یکی از اصلی‌ترین عناصر محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازی فصل قیام بیش از ۴۰ دقیقه موسیقی استفاده شده است، گفت: برای تولید این موسیقی از عناصر حقیقی تولید استفاده شده و تلاش بسیاری شده است تا کیفیتی در خور داشته باشد تا رضایت مخاطبین داخلی و خارجی را برآورده سازد.

معین اظهار داشت: در بازی مختار: فصل قیام، تلاش شده با همکاری با اساتید دوبله کشور حس بسیار برجسته‌ای برای مخاطبین ایجاد کرد. تیمی مشتمل بر بیست و یک نفراز اساتید دوبله کشور با هنرمندی استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت جناب آقای حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیزو درعین حال روایتگر را بر عهده داشته اند.
وی یادآور شد: تلاش داریم تا پس از دهه اول محرم رونمایی از بازی و انتشار دیجیتال آن انجام شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند