انگلیس

فصل دوم سریال «ارباب حلقه ها» در انگلیس تولید می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: مراحل پس از تولید فصل اول «ارباب حلقه‌ها» تا ژوئن ۲۰۲۲ در نیوزلند ادامه پیدا می‌کند، اما فصل دوم در انگلیس ساخته خواهد شد.

استودیوی آمازون تأیید کرد که فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها» در نیوزلند تولید نخواهد شد و فیلمبرداری فصل دوم این پروژه فانتزی و پرخرج، در انگلیس صورت می‌گیرد. در بیانیه آمازون آمده است که تغییر محل فیلمبرداری سریال از نیوزلند به انگلیس، در راستای گسترش تولیدات استودیو در این کشور است.

ورنان سندرز مدیر بخش تلویزیونی استودیو‌های آمازون می‌گوید: مایلم از مردم و دولت نیوزلند برای مهمان‌نوازی و تعهدشان و فراهم آوردن فضایی بی‌نظیر برای آغاز سفری حماسی با سریال «ارباب حلقه‌ها» قدردانی کنم. از کمیسیون فیلم نیوزلند و دیگران برای همکاری‌شان که به حمایت از بخش فیلم نیوزلند و اقتصاد محلی در حین تولید فصل اول انجامید سپاسگزارم.

فیلمبرداری فصل اول «ارباب حلقه‌ها» ۲ آگوست در نیوزلند به پایان رسیده است. سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون نیز در این کشور تولید شده بود. فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» قرار است جمعه ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ پخش شود.

آمازون تأیید می‌کند که مراحل پس تولید فصل اول تا ژوئن سال ۲۰۲۲ در نیوزلند ادامه پیدا خواهد کرد. پیش تولید فصل دوم نیز از ابتدای سال ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز خواهد شد.

«جی. دی. بایونا» و «پاتریک مک‌کی» سرپرست نویسندگان فصل اول و «جی‌ای بایونا» کارگردان اپیزود‌های ابتدایی سریال خواهند بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند