تیزر «ریورساید درایو» منتشر شد

به گزارش باکس افیس ایران: جدیدترین تیزر نمایش «ریورساید درایو» که از جمله نمایشنامه های تک پرده ای وودی آلن است، منتشر شد.

تیزر نمایش «ریورساید درایو» که این روزها به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، منتشر شد.

نمایشنامه «ریور ساید درایو» یکی از ۳ نمایشنامه تک‌پرده‌ای وودی آلن است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. ماجرای هر ۳ نمایشنامه در نیویورک می‌گذرد و عنوان هر کدام از نمایشنامه‌ها از نام خیابان مشهوری در منهتن نیویورک گرفته شده است؛ «ریورساید درایو»، «الد سی بروک» و «سنترال پارک وست».

در خلاصه داستان این نمایش که با بازی محمدرضا هاشمی ، بابک قادری ، ساناز روشنی روی صحنه می‌رود، آمده است: یک نویسنده مشهور هالیوود در اطراف شهر و یک جای خلوت کنار رود هادسون با زنی قرار ملاقات دارد تا اینکه یک ولگرد کارتون خواب مزاحم او می‌شود و شروع می کند به گفتگو با او. کم کم متوجه می شویم که این کارتن خواب، نویسنده را کامل می شناسد و حتی از زندگی خصوصی او نیز آگاه است. در طی این گفتگو کارتن خواب به نویسنده ثابت می کند که فیلمنامه آخری که نوشته داستان او بوده و نویسنده آن را از وی دزدیده است. در ادامه زن به ملاقات نویسنده می آید و مشخص می شود که می خواهد او را تهدید به افشای رابطه شان کند و از او باج بگیرد. در این میان کارتن خواب نیز این بحران را تشدید و نویسنده را ترغیب به کشتن زن می کند … .

این اثر نمایشی تا ۱۰ مرداد ساعت ۱۹ در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود.



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند