قدرت سگ

فیلم جدید جین کمپیون فیلم اصلی جشنواره فیلم نیویورک شد

به گزارش باکس افیس ایران: «قدرت سگ» جدیدترین فیلم کارگردان نیوزیلندی به عنوان فیلم اصلی جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۱ انتخاب شد.

«قدرت سگ» با بازی کریستن دانست ، جسی پلمونز و بندیکت کامبربچ جدیدترین ساخته جین کمپیون به عنوان فیلم مرکزی پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد.

این فیلم که متعلق به نتفلیکس است درامی تاریخی در ژانر وسترن است که در یک گاوداری در مونتانا در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد.

«قدرت سگ» که به تازگی به عنوان یکی از فیلم‌های جشنواره فیلم ونیز امسال معرفی شد، اولین اکران خود را در نیویورک در یکم اکتبر تجربه می‌کند.

هفته پیش اعلام شد این دوره جشنواره فیلم نیویورک به صورت فیزیکی برگزار می‌شود در حالی که دوره سال پیش به دلیل شیوع کرونا به صورت دیجیتال برگزار شده بود.

فیلم جدید کمپیون با اقتباس از یک رمان پرفروش نوشته توماس سویج که سال ۱۹۶۷ منتشر شده بود ساخته شده و درباره یک بیوه جوان با بازی دانست است که راهی مونتانا می‌شود تا با همسر جدیدش جورج با بازی پلمونز با آرامش زندگی کند. در این میان رفتارهای عجیب برادر شوهر وی با بازی کامبربچ و بی‌اعتمادی به این زن و پسر کوچکش مشکلاتی ایجاد می‌کند که به عواقبی تراژیک می‌انجامد.

کمپیون از اینکه فیلمش به عنوان فیلم اصلی امسال جشنواره نیویورک انتخاب شده ابراز افتخار کرد. چهار فیلم پیشین وی شامل «دلبند» در سال ۱۹۸۹، «فرشته‌ای سر میز من» ساخته ۱۹۹۰، «پیانو» ساخته ۱۹۹۳ و «دود مقدس» ساخته ۱۹۹۹ در بخش رسمی جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمده بودند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند