خانه هنرمندان

سینمای هنر و تجربه خانه هنرمندان ایران باز شد

به گزارش باکس افیس ایران:  سالن‌ ناصری خانه هنرمندان ایران (ویژه سینمای هنر و تجربه) که به دلیل اوج پنجم کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر تهران تعطیل شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

بنا بر تصمیم سازمان سینمایی در شرایط قرمز کرونایی، فعالیت یا تعطیلی سالن‌های سینما به سینماداران واگذار شده است و مدیر هر سینما راسا می‌تواند به تعطیلی سالن اقدام کند.

بر همین اساس مدیران برخی سینماها از جمله خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ و موزه سینما تصمیم به تعطیلی سالن‌های خود گرفتند.

این روزها سالن‌های سینما با فیلم‌های «دینامیت»، «سیاه‌باز»، «قصه عشق پدرم» و «مدیترانه» تازه شده است و دیگر فیلم‌های «لاله»، «هفته‌ای یکبار آدم باش» و «خون شد» از نوروز ۱۴۰۰ روی پرده هستند.

سالن‌های سینما و تئاتر جزو مشاغل گروه دوم هستند. پاساژها و مراکز خرید و مغازه‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی و … نیز در تقسیم بندی مشاغل، گروه ۲ محسوب می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند