انجمن مطبوعات خارجی هالیوود

گلدن گلوب دریافت هدیه را برای اعضایش ممنوع کرد

به گزارش باکس افیس ایران: انجمن مطبوعات خارجی هالیوود دریافت هرگونه هدیه از سوی استودیو‌های فیلمسازی را برای اعضایش ممنوع اعلام کرد.

یکی از بزرگترین انتقاد‌ها به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود این بود که اعضای آن می‌توانند به عنوان هدیه از سفر‌ها و دیگر امکانات رایگان بهره‌مند شود. این انجمن تصمیم به ممنوعیت این کار گرفته است.

طبق سیاست‌های جدید، اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، اجازه ندارند که از ابزار تبلیغاتی و یا دیگر هدایا از سوی استودیو ها، ناشران، بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر افرادی که در صنعت فیلم و تلویزیون فعالیت دارند، استفاده کنند.

این خبر جدیدترین اقدامی است که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در واکنش به اعتراضات و نقد‌هایی است که در چند وقت اخیر به آن‌ها شده بود، انجام داده است. مشکلاتی که باعث شد NBC اعلام کند گلدن گلوب را در سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد کرد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، که جوایز گلدن گلوب را اهدا می‌کند، بعد از انتشار مقاله‌ای از سوی لس آنجلس تایمز برای چندین ماه مورد انتقاد قرار گرفته است. در این گزارش به مسائلی از جمله نبود تنوع نژادی در میان اعضای رنگین پوست اشاره شد. البته این انجمن برنامه اصلاحاتی را منتشر کرده که شامل افزایش تعداد رنگین پوستان هم می‌شود.

قانون جدید این انجمن نیز در پاسخ به انتقادات اخیری است که گفته می‌شد رای اعضای گلدن گلوب با مواردی مثل سفر به فرانسه و بازدید از فیلمبرداری «امیلی در پاریس» تحت تاثیر قرار می‌گیرد. «امیلی در پاریس» در بخش بهترین سریال کمدی گلدن گلوب نامزد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند