محسن اسلام‌زاده

«زندگی میان پرچم‌های جنگی» رونمایی می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: «زندگی میان پرچم‌های جنگی» ساخته محسن اسلام‌زاده با موضوع طالبان و افغانستان در تالار اندیشه حوزه هنری به نمایش درمی‌آید.

«زندگی میان پرچم‌های جنگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده و تهیه‌کنندگی پرس تی‌وی، با موضوع افغانستان و طالبان رونمایی می‌شود. این مراسم که دوشنبه ۲۸ تیرماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد، با یک میزگرد تخصصی درباره افغانستان و مسائل جدید آن همراه است.

محسن اسلام‌زاده مستندساز ایرانی است که بیش از یک دهه مشغول پژوهش روی مسئله افغانستان و به ویژه طالبان است. اسلام زاده در جدیدترین اثر خود به نام «زندگی میان پرچم‌های جنگی»، تلاش کرده است روایت متفاوتی از تضاد بین گروه‌های مختلف مسلح در افغانستان ارائه دهد. همچنین به دنبال نقش حکومت افغانستان در این درگیری‌ها هم رفته است.

وی در مورد علت نام‌گذاری این مستند گفت: نام فیلم را «زندگی میان پرچم‌های جنگی» گذاشتم چون متأسفانه در افغانستان پرچم‌های زیادی وجود دارد که افراد در زیر آن‌ها باهم می‌جنگند.

پس از رونمایی از این اثر و اکران آن، میزگرد تخصصی پیرامون مسائل افغانستان برگزار می‌شود که کارشناسانی نظیر علی واحدی، مجتبی نوروزی، عبدالحمید نورزایی، محمد سرور رجایی، علی کمیلی و … به ایراد نظرات خود درباره آینده افغانستان خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت عماریار ثبت نام و بلیت رزرو کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند