پارسا پیروزفر

ستاره‌های بی‌حاشیه در چالش نمایش خانگی

به گزارش باکس افیس ایران: خراسان نوشت: پارسا پیروزفر ، علی مصفا و حسن معجونی پس از چند سال دوری از تلویزیون، در سریال نمایش خانگی بازی کرده‌اند.

افزایش تولیدات شبکه نمایش خانگی و استقبال خوب مخاطبان از سریال‌هایش به علاوه شرایط کرونایی سینما، باعث شده در سال‌های اخیر بسیاری از بازیگران و حتی ستاره‌های سینما، به پیشنهاد بازی در سریال‌های این مدیوم پاسخ مثبت بدهند و تصمیم بگیرند حضور در نمایش خانگی را تجربه کنند. پارسا پیروزفر، علی مصفا، رعنا آزادی‌ور، حسن معجونی و حسام منظور، پنج بازیگری هستند که به تازگی وارد نمایش خانگی شده‌اند و امسال با اولین سریال خود در این مدیوم حضور خواهند داشت. به استثنای رعنا آزادی‌ور، دیگر بازیگران این فهرست تا به حال در سریال‌های تلویزیون بازی کرده‌اند.

رعنا آزادی‌ور

رعنا آزادی‌ور از دهه ۸۰ فعالیتش را با بازی در فیلم‌های سینمایی آغاز کرد. «مارمولک»، «درباره الی»، «محمد رسول‌ا…(ص)» و «خشم و هیاهو» مهم‌ترین آثار کارنامه او هستند. این بازیگر سال گذشته وارد نمایش خانگی شد و در سریال تاریخی «جیران» اثر حسن فتحی و پس از آن در نوآر «زخمِ کاری» ساخته محمدحسین مهدویان، ایفای نقش کرد. او در این دو سریال برای اولین بار با فتحی و مهدویان همکاری کرده است. آزادی‌ور در سال‌های اخیر فیلم مهمی روی پرده نداشته و انتشار این دو سریال در نمایش خانگی، شانس او را برای کسب موفقیت‌های تازه بالا برده است.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در دهه های ۷۰ و ۸۰، همزمان در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد. او در دهه ۷۰ با سریال «در پناه تو» و «در قلب من» ساخته حمید لبخنده، حضور پرسروصدایی در تلویزیون داشت و در دهه ۸۰ با بازی در سریال «سفر سبز» اثر محمدحسین لطیفی و «در چشم باد» کاری از مسعود جعفری جوزانی حضورش را در تلویزیون ادامه داد. «در چشم باد» سال ۸۸ پخش شد و پارسا پیروزفر پس از این سریال از تلویزیون فاصله گرفت. او امسال با سریال «یاغی» اثر محمد کارت پا به نمایش خانگی گذاشته و پس از سال‌ها در سریال جدیدی بازی خواهد کرد.

علی مصفا

علی مصفا مانند پارسا پیروزفر سابقه بازی در سریال‌های تلویزیونی را دارد. او در اولین تجربه حضور خود در تلویزیون، سال ۷۸ در سریال ماندگار «کیف انگلیسی» بازی کرد و در این مجموعه با همسرش لیلا حاتمی همبازی بود. مصفا پس از این مجموعه مدتی در سریال‌های تلویزیونی بازی نکرد و سال ۸۶ با «پریدخت» دومین و آخرین تجربه حضورش در تلویزیون رقم خورد. علی مصفا سال ۹۹ برای اولین بار در سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» بازی کرد و پس از آن برای بازی در مجموعه «روانی» جلوی دوربین رفت. او امسال با این دو سریال به نمایش خانگی می‌آید.

حسن معجونی

حسن معجونی اولین بار با سریال کمدی «مسافران» ساخته رامبد جوان، محصول سال ۸۸ در تلویزیون دیده شد و حضورش در این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او پس از این مجموعه سال ۹۴، «شمعدونی» اثر سروش صحت را روی آنتن داشت که به اندازه اولی محبوب نشد.

معجونی پس از «شمعدونی» در هیچ سریالی بازی نکرد، تا این که اواخر سال گذشته با نقش ناصرالدین شاه قاجار، حضور در نمایش خانگی را تجربه کرد. پیش‌بینی می‌شود معجونی به واسطه سابقه‌اش در تئاتر و توانایی‌اش در بازیگری، بتواند به خوبی از پس ایفای این نقش مهم بربیاید.

حسام منظور

حسام منظور پس از سال‌ها فعالیت در تئاتر، با سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید و پس از آن، مسیر بازی در سریال‌های تلویزیونی را در پیش گرفت. او سال ۹۸ با «برادرجان» و سال ۹۹ با «نجلا» در شبکه۳ دیده شد که هر دو آثار آبرومندی بودند. این بازیگر در تازه‌ترین فعالیت خود در عرصه بازیگری، وارد نمایش خانگی شده و در سریال «جزیره» حضور یافته است. او در این سریال برای اولین بار با سیروس مقدم همکاری کرده است. منظور در این سریال برخلاف آثار قبلی‌اش در تلویزیون و سینما، با گریم متفاوتی ظاهر شده است. باید صبر کرد و دید نقش و کیفیت بازی او چطور خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند