بوتاکس

انگار محصول ایرانی به چشممان نمی‌آید

به گزارش باکس افیس ایران:  بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» درباره دلایل شکست فیلم های فاخر در گیشه سخن گفت.

سوسن پرور، بازیگر سینما و تئاتر، که با فیلم «بوتاکس» جدیدترین ساخته کاوه مظاهری در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، گفت: من سینماگر نیستم، اگر این جشنواره در رشته تئاتر بود، بهتر می‌توانستم نظر دهم، اما در مجموع برگزاری چنین برنامه‌هایی خوشحال کننده است. البته باز هم زمان میخواهد تا ما از شرایط کرونا بیرون بیاییم و بازیگرانی که رزق و روزی حداقلی خود را از هنر کسب می‌کنند، کمی خسارت هایشان جبران شود.

وی با بیان اینکه آثاری که درون مایه فرهنگی دارند، در گیشه شکست میخورند، اظهار کرد: سینما نیاز به پول دارد، بازیگر هزینه میخواهد، برای ساخت فیلم اول هزینه می‌شود به امید اینکه این هزینه برگردد و فیلم‌های دوم و سوم ساخته شوند، اما ما همیشه اثر اول را در زمینه فرهنگ می‌سازیم و دیگر ورشکست می‌شویم.

بازیگر سریال «بوتاکس» افزود: فیلم «شب‌های روشن» ساخته فرزاد موتمن یک کار بی نظیر و فوق العاده است، اما در گیشه ندرخشید. متاسفانه فیلم خوب نسبت به دیگر فیلم‌ها فروش کمتری دارد.

وی درباره علت این وضعیت توضیح داد: من میگویم سلیقه مردم؛ البته منظورم این نیست که ما آدم‌های بدسلیقه‌ای هستیم؛ بلکه منظورم این است که در دوره گذار قرار داریم. یعنی با یک سرچ در اینترنت می‌توانیم بهترین سریال‌های دنیا را تماشا کنیم و انگار دیگر محصول ایرانی به چشممان نمی‌آید. قبول دارم که آن فیلم و سریال‌ها خیلی قوی هستند، اما توجه داشته باشیم که چه چیزهایی را با هم مقایسه می‌کنیم؛ در دنیای گذار فعلی مخاطب نیاز خود را از یک جای دیگر تامین و فقط تولیدات داخلی را تحقیر می‌کند.

پرور در پاسخ به اینکه دوست دارید کدام یک از موضوعات روز را روی صحنه تئاتر خود به تصویر بکشید، گفت: نامهربانی و خشم زیاد در جامعه؛ ما دیگر با هم مهربان نیستیم و این موضوع خیلی مرا اذیت می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند