بحرالعلومی

فیلمنامه شهربانو بسیار دغدغه‌مند و مسئولانه بود

به گزارش باکس افیس ایران: بحرالعلومی گفت:فیلمنامه حرف اول را میزند، فیلمنامه شهربانو بسیار دغدغه‌مند و مسئولانه بود.

نشست رسانه‌ای فیلم شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی با حضور کارگردان، فرشته صدرعرفایی بازیگر نقش اول، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و سامان صفاری برگزار شد.

مریم بحرالعلومی بیان کرد: شهربانو پیچیدگی داشت که دل مرا درگیر کرد، الان هم یاد صحنه هایش می‌افتم بغض میکنم. فکر میکنم زنانی مثل شهربانو در جامعه کم نیستند.

فرشته صدرعرفایی بازیگر نقش شهربانو گفت: فیلمنامه حرف اول را میزند، فیلمنامه شهربانو بسیار دغدغه‌مند و مسئولانه بود. این فیلمنامه را خیلی دوست داشتم، زیرا به اقتصاد خانواده و معضلات میپردازد و امیدوارم این تلنگر‌ها مسئولین را آگاه‌تر کند.

وی ادامه داد: سالهاست زنان بار سنگین زندگی را به دوش می‌کشند. ما زنانی هستیم که کار می‌کنیم و با مشکلات می‌جنگیم. در این فیلم زن‌ها قربانی شرایط اجتماعی جامعه می‌شوند. متاسفانه فقر همراه با خودش جرم و جنایت می‌آورد و این مادر میخواهد بچه هایش را امن نگه دارد.

در ادامه گلاره عباسی درباره نقش خود توضیح داد: من بازیگری هستم که نقش‌های مکمل را دوست دارم، اول از همه هم فیلمنامه برایم مهم است. قصه شهربانو را دوست داشتم، دلم میخواست قصه شهربانو به تصویر کشیده شود و من هم سهمی در آن داشته باشم.

سامان صفاری که نقش علیرضا پسر شهربانو را ایفا می‌کرد در صحبت‌های خود بیان کرد: خیلی خوش شانس بودم که این نقش را بازی کردم، ممنونم از خانم صدرعرفایی که مرا پذیرفتند و همراهی کردند. علیرضا نقش خطرناکی برای من بود. خوشحالم که این فیلم اکران شد.

در ادامه بهرنگ علوی گفت: حس خوبی بود که در فیلم سهم کوچکی داشتم، مریم بحرالعلومی فیلمساز جوانی است، اما خیلی باتجربه عمل کرد.

بحرالعلومی بیان کرد: فیلمسازی کار سختی است، آنقدر سختی‌ها زیاد میشوند که ناخودآگاه غافلگیر میشوی، فیلم اول من آزمون و خطا داشت، فیلم دوم فیلمنامه سخت تری داشت، این سختی‌ها صبر مرا ارزیابی کرد، از تمام دوستان تشکر میکنم که قوت را بیشتر و بیشتر می‌کردند.

یوسف تیموری هم گفت: خودم نقش‌های کمدی را بیشتر دوست دارم، من کار خاصی در نقش نداشتم، اما همینکه از طرف مردم پذیرفته شد برای من باعث افتخار است و دوست دارم و نقش‌های متفاوت‌تر را تجربه کنم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند