بابک کایدان

کرونا «طبقه حساس ۲» را نیمه کاره گذاشت

به گزارش باکس افیس ایران: بابک کایدان نویسنده سینما و تلویزیون که در کارنامه اش آثار ارزشمندی چون «دل»، «مانکن» ،« سقوط یک فرشته»، «دلدادگان» دیده می شود در خصوص فعالیت حرفه ای اش گفت و گو کرد که در ذیل از نظر می گذرانید.

بابک کایدان در پایان و در این باره که این روز ها مشغول به چه کاری است آیا کار آماده در دست دارد و اینکه مشغول نوشتن اثر جدید است یا خیر گفت: به دلیل وضعیت کرونا همه فعالیت ها کند شده است و تا حدودی متوقف شده است طبیعتا با توجه به اینکه جلسات کاری ما محدود است و کند جلو می رود در حال حاضر در حال طراحی یک اثر کمدی، اجتماعی هستم تا ببینم به نتیجه ای می رسد یا خیر. به طور کل خیلی نرم در حال حرکت هستم و در حقیقت کاری را به شکل قطعی انجام نمی دهم اما احتمال دارد این سریال تا ۱۰ الی ۲۰ روز آینده اگر همه چیز خوب پیش رود و کرونا ما را رها تر کند بتوانیم این سریال شبکه نمایش خانگی را شروع به ساخت کنیم.

او در ادامه و در این خصوص که کار آماده در دست دارد یا خیر گفت: خیر، البته نویسندگی فیلم سینمایی «طبقه حساس ۲» را نوشته بودم که به دلیل شرایط کرونا پارسال امکان تولید آن فراهم نشد. در کنار آن یک فیلم سینمایی دیگر را نوشتم که یک کار بین المللی بود و در کشور خارجی اتفاق می افتاد این فیلم یک اثر مفرح و در بخش سینمایی- تجاری بود و آن هم باز  به دلیل شرایط کرونا به مرحله ساخت نرسیده است.

او افزود: سال گذشته نیز سریال دیگری به نام «ناجور ها» را پیگیر بودیم که به دلیل تداخلات کاری طرح را واگذار کردم و نگارش آن به دست فرد دیگری در حال انجام است و به مرحله پیش تولید رسیده است. راستش در سال گذشته فیلم یا سریالی که قرار باشد به اجرا برسد نداشتیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند