نمایش آنلاین

افزایش استقبال از برندگان اسکار در سرویس‌های نمایش آنلاین

به گزارش باکس افیس ایران: موفقیت فیلم‌ها در جوایز اسکار باعث شد که استقبال از آن‌ها در سرویس‌های نمایش آنلاین افزایش چشمگیری داشته باشد.

با وجود اینکه جوایز آکادمی امسال رکورد کمترین مخاطب را شکست، گزارشی از دو پلتفرم نمایش آنلاین افزایش چشمگیری را در میزان علاقه مخاطبان به فیلم‌های برنده اسکار نشان می‌دهد. در واقع بیشتر فیلم‌های برنده اسکار که بر روی VOD‌ها در دسترس بوده اند، بیشتر از فیلم‌های دیگر از سوی مخاطبان خریداری و اجاره شدند.

از فیلم «سرزمین آواره ها» شروع می‌کنیم که جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن و بهترین کارگردانی را دریافت کرد و از روز یکشنبه قیمت آن به ۵.۹۹ دلار کاهش پیدا کرد. پیشتر این فیلم به مبلغ ۱۴.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته بود (افزایش استقبال از این فیلم پیش از کاهش قیمت صورت گرفته بود.)

میزان افزایش استقبال در پلتفرم‌های مختلف متفاوت بوده است، اما این افزایش بیشتر در سرویس اپل تی وی ایجاد شده است. در جایگاه نخست پرمخاطب‌ها فیلم «زن جوان نوید دهنده» قرار دارد و بعد از آن هم «سرزمین اواره ها» با یک پله صعود نسبت به روز گذشته اش در جایگاه دوم است. فیلم‌های «پدر» و «میناری» هم از دیگر آثار حاضر در لیست ده تایی پرمخاطب‌ها هستند. در رتبه‌های بعدی «یهودا و مسیح سیاه پوست»، «انگاشته»، «یک دور دیگر» و «روح» قرار دارند.

این افزایش‌ها با اطلاعاتی که از سرویس «وودو» و «فانگادو نو» منتشر شده به دست آمده که در ادامه میزان افزایش برندگان اسکار را می‌بینید:

Another Round ۶۰۰% یک دور دیگر
Nomadland ۱۲۹% سرزمین آواره‌ها
The Father ۶۷% پدر
Promising Young Woman ۶۳% زن جوان نوید دهنده
Minari ۳۷% میناری
Soul ۳۳% روح
Judas and the Black Messiah ۸% یهودا و مسیح سیاهپوست


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند