فرزین محدث

«قصّاف» بعد از بازگشایی سالن‌ها به دیوار چهارم می‌رسد

به گزارش باکس افیس ایران: فرزین محدث نمایش «قصّاف» را در تماشاخانه دیوار چهارم، بعد از بازگشایی سالن‌ها روی صحنه می‌برد.

فرزین محدث بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره نمایش جدید خود گفت: نمایش «قصّاف» اثر هنری پایان ترم مبانی هنرجویان در کارگاه «بازیگری محض» است.

وی درباره تصمیم اجرای این نمایش اظهار کرد: از روز اول قرار نبود این نمایش اجرا شود؛ اما به دلیل توانایی هنرجو‌ها و پشتکارشان تصمیم گرفتیم اثری را به عنوان کار پایان ترم آنها در یک روز به صحنه ببریم.

محدث با اشاره به کارگاهی بودن «قصّاف» عنوان کرد: متن نمایش «قصّاف» در حقیقت کارگاهی شکل گرفت. نمایش بر اساس اتود‌های هنرجویان ترم مبانی تئاتر است که به مرور به پختگی لازم رسید. خود من همیشه در دوران دانشجویی و هنرجویی علاقه داشتم که اگر توانایی در من وجود دارد، آن توانایی دیده و مورد محک قرار گیرد. اکنون که به عنوان مدرس در این حرفه حضور دارم و با این دغدغه آشنا هستم، تلاش می‌کنم بر اساس توانایی و پشتکار هنرجوهایم با آن‌ها کار کنم. تا جایی که خودم توان داشته باشم از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

وی درباره اجرای نمایش در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط کرونا به گونه ای شود که امکان اجرای نمایش فراهم شود. چون در این یک سال و نیم شرایط برای فعالیت هنرمندان و دیگر مشاغل بسیار پیچیده و سخت شده است؛ لذا همگی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را برای هنرجویان رقم بزنیم.

این مدرس تئاتر ادامه داد: تمام کارگاه‌ها در جهت شکل گیری توانایی‌های بالقوه هنرجویان است که به صورت بالفعل نمایان ‌شوند. مانند کارگاه از ایده تا اجرا که امسال به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور در حال برگزاری است.

وی در پایان درباره داستان نمایش «قصّاف» اظهار کرد: ما همه آن چیزی نیستیم که نشان می‌دهیم مملو هستیم از دروغ ها، قضاوت ها، نیازها، وابستگی ها، دلبستگی‌ها و … آن زمان که خودخواه شویم همه چیز را برای خود می خواهیم و آن چیزی که برای ما نیست لاجرم از بین می‌بریم حتی در اوج دوست داشتن.

گفتنی است؛ بازیگران نمایش «قصّاف» عبارتند از:

فرزانه دادخواهی اصل، امیر حسین شفیعی، امیرحسین بلباسی، مبینا معظمی، محمد عباسی گراوند، احسان حیدری، ابوالفضل برارخانی، نیلوفر ناظری، محمدعلی هاشمی، پرستو بازیار، محمد سعید آهنگر، مهردادجوانمردی، بهناز سبحانی، رضا محمدی

لازم به ذکر است؛ زمان و مکان اجرای نمایش «قصّاف» به محض بازگشایی سالن‌ها و به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه ١۴٠٠ در تماشاخانه دیوارچهارم می‌باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند