تئاتر شهر

«احتمالات علی شمس» به تئاتر شهر می‌رود

به گزارش باکس افیس ایران: علی شمس بیش از ۲ ماه مشغول تمرین‌های نمایش «احتمالات علی شمس» است تا در تابستان سال جاری در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

علی شمس نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره برنامه‌ریزی خود برای تولید و اجرای اثری نمایشی در سال جاری گفت: سال گذشته قصد داشتم نمایشنامه «احتمالات علی شمس» را تولید و روی صحنه ببرم که به دلیل شرایط کرونایی این امر میسر نشد. حدود ۲ ماه و نیم است که تمرین‌ها را شروع و انجام می‌دهیم تا در سال جاری این اثر را روی صحنه ببریم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تعطیلی‌های جدید کرونایی امکان انجام تمرین‌های «احتمالات علی شمس» با تمام ظرفیت وجود ندارد، درباره زمان و مکان مدنظر برای اجرای این اثر افزود: قصد دارم تابستان سال جاری «احتمالات علی شمس» را در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا کنم. آخرین بار ۶ سال پیش بود که با اجرای نمایش «قلعه انسانات» در سالن سایه، در مجموعه تئاتر شهر اثری را روی صحنه بردم.

شمس با بیان اینکه «احتمالات علی شمس» دارای ۸ بازیگر است، درباره گروه بازیگری نمایش گفت: بهاره افشاری، دانیال خیری خواه، افسانه کمالی، فرزین محدث، مازیار سیدی، نسرین درخشان زاده، آرش اشاداد و امیر باباشهابی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

وی درباره موضوع این اثر نمایشی، توضیح داد: نمایش «احتمالات علی شمس» یک اثر اپیزودیک است و به کتاب سوزی در تاریخ ایران می‌پردازد.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود درباره شرایط و هزینه‌های تولید «احتمالات علی شمس» با توجه به وضعیت کرونایی موجود و بالا رفتن هزینه‌های تولید، تأکید کرد: شرایط برای تولید این نمایش به شدت سخت است زیرا ایده‌هایی برای اجرا دارم که عملی شدن شان نیازمند بودجه است ولی علیرغم شرایط سخت موجود تمام تلاش خود را برای اینکه لطمه‌ای به تولید این اثر وارد نشود، انجام می‌دهم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند