کرونا

انتقاد تند مهراب قاسمخانی از وزیر بهداشت

به گزارش باکس افیس ایران: مهراب قاسمخانی با انتشار تصاویری از افزایش شیوع کرونا در کشور انتقاد کرد.

مهراب قاسمخانی با انتشار تصاویری از وضعیت مدیرت بحران کرونا انتقاد کرد و خطاب به وزیر بهداشت نوشت:

«تنها فرق من با وزیر بهداشت اینه که آمارا زودتر به اون میرسه

وگرنه منم برای فروکش کردن شیوع کرونا هیچ کاری نکردم. منم هیچ باری از روی دوش کادر درمان برنداشتم.

منم واکسن وارد نکردم. منم فقط تاسف خوردم و ابراز ناراحتی کردم.

منم هیچ کمکی به مشاغل آسیب دیده نکردم…

به نظرم همه شرایط وزارت را دارم»

وی همچنین در صفحه اینستاگرامش با انتشار پستی نوشت:

پریروز این شانس رو داشتم که در عرض چند ساعت و به صورت فشرده چکیده ای از مدیریت افتضاح و چندش آورتون رو که در تمام سطوح خرد و کلان مملکت جاریه و کماکان اصرار دارید که بدون تخصص و تعهد بین خودتون تقسیمش کنید و روی همه چی خیمه بزنید، از نزدیک تجربه کنم. گرچه همه ما سالها و بارها این تجربه ها رو تکرار کردیم و گفتنش فایده ای نداره، ولی اگه نگم خفه میشم:

۱- طبق بخشنامه جدید ستاد کرونا مسافرینی که قصد دارن از کشور امارات وارد ایران بشن، باید چهل و هشت ساعت قبل از پرواز تست پی سی آر بدن. (هزینه این تست توی کشور امارات برای هر نفر بیش از یک میلیون تومنه)

۲- ماجرا از برخورد با اولین مسئول ایرانی توی فرودگاه دوبی شروع شد. موقع تحویل بار اعلام شد که نتیجه تست کرونا که برامون ایمیل شده بود، باید پرینت بشه و نشون دادنش روی گوشی کافی نیست. نماینده محترم شرکت هواپیمایی ایرانی هم مشغول حرف زدن با موبایلش بود و حتی جواب سلام هیچ مسافری رو نمیداد. در نهایت هم همه مجبور شدیم برای پرینت وارد صف های شلوغ بشیم و دوباره هزینه کنیم و لحظه آخر به پرواز برسیم. (موقع سوار شدن به هواپیما دیدیم که بعضی از مسافر ها با نشون دادن موبایل سوار میشن و نیازی به پرینت نبود)

۳- توی فرودگاه امام متوجه شدیم که طبق بخشنامه جدید تر، باید دوباره توی فرودگاه از ما تست پی سی آر گرفته بشه. (یعنی نیازی به تستی که توی امارات دادیم و هزینه ای که کردیم نبود)

۴- نزدیک به دو ساعت، همه مسافرای هواپیما رو توی یه صف فشرده و در فضای کوچیک و سربسته نگه داشتن. یعنی برای رعایت پروتکل، کاری رو کردن که بر خلاف تمام پروتکل هاست. (این پروسه توی کشور امارات با رعایت فاصله و کمتر از پنج دقیقه انجام شد)

۵- برای این تست اضافه و غیر لازم (چون همه مسافرا از قبل تست داده بودن) از هر مسافر مبلغ دویست و سی هزار تومن گرفته شد.( این تست توی کشور امارات مجانی بود)

۶- مسافرایی که از مقصد استانبول وارد ایران میشدن نیازی به این تست نداشتن. (آمار روزانه کرونا در امارات دو هزار نفر و در ترکیه سی هزار نفره)

۷- مسافر غیر ایرانی باید برای این تست نهصد و پنجاه هزار تومن پرداخت میکرد. اونم مسافری که تازه از هواپیما پیاده شده و ارز ایرانی نداره و نه کردیت کارتش توی این کشور کار میکنه و نه ازش دلار قبول میکردن.

پ.ن اول: مطمئنم اگه یه آمار جهانی وجود داشته باشه برای حفظ شأن و احترام به مردم، ما قطعاً جزو یکی دو کشور آخر هستیم.

پ.ن دوم: شانس آوردم این کاتانا واقعی نبود، وگرنه نمیدونم توی اون فرودگاه مرتکب چه جنایت هایی میشدم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند