رونمایی آلبوم موسیقی سروش عمومی با نام “۱۸”

سروش عمومی در گفت و گو با خبرنگار  موسیقی خبرگزاری برنا گفت؛ من از شانزده سالگی به طور جدی وارد عرصه موسیقی شدم . و به واسطه اینکه چند ساز را می توانم بزنم به نام نوازنده “مولتی اینسرومنت پلیر” شناخته می شوم.

وی افزود: من برای اینکه بتوانم توانایی های خودم را در نوازندگی ارائه بدم و آنها را آن طور که فرا گرفته بودم به دیگران انتقال دهم همیشه محدود به  سلیقه  سرپرست گروه و یا سطح  و سبک گروه ها بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم که توانایی های خودم را به صورت یه آلبوم بی کلام منتشر و معرفی نمایم.

عمومی گفت : آلبوم “۱۸” ، شامل ۹ ترک است که از میان آنها ۵ قطعه به صورت ویدئو کلیپ که حاصل تلاش مانی دستگردی است  ضبط و ارائه شده است.

عمومی درباره اینکه چرا نام ۱۸ را برای  آلبوم خود انتخاب کرده با لبخند گفت : ۱۸ و ۹ اعداد مهمی در زندگی من بوده اند وقتی که وقایع و رویدادهای مهم زندگی ام را مرور می کنم در خیلی از مواقع به این اعداد می رسم مثلا ۱۸ بهمن به دنیا آمدم ، ۱۸ خرداد پدرم به دنیا آمده، ۱۸ مهر به خدمت سربازی رفتم و ۱۸ فروردین  تمام شد ، این آلبوم در سال ۲۰۱۸ تولید شده، روزی هم که آلبوم رونمایی می شود ۱۸ اسفند و ۹ مارچ است، بعلاوه اینکه ۱ در کنار هشت رقم ۹ را می دهد که خود عدد نه هم برای من بسیار مهم بوده است.

این نوازنده که ساز اصلی خود را فلوت می داند گفت: زمانی که در انگلستان وارد دانشگاه شدم  تولیدات موسیقی را شروع کردم و به تنظیم کردن آثار موسیقی پرداختم که نتیجه آن ساخت تک آهنگ ها و قطعات بسیاری بود که به صورت پراکنده تنظیم و کنار گذاشته بودم .

وی افزود: تمام این قطعاتی که درطول تحصیل و یا کار در گروهها تنظیم و ساخته بودم را یک جا جمع و حاصل آنها را در یک آلبوم به نام “۱۸” که قطعات آن  در چندین سبک نواخته شده منتشر می کنم . این آلبوم حاصل تمام تجربه های موسیقایی من است .

عمومی دلیل دیگر ارائه آلبوم بی کلام ۱۸ را اینگونه عنوان کرد و گفت : از دلایل دیگر ارائه این آلبوم با توجه به اینکه این اولین اثر موسیقایی من است که منتشر می شود شناخت سلیقه مردم و بازخورد ارائه آن است که من بتوانم با توجه به نیاز موسیقی مردمی کارهای بعدی خود را تنظیم و ارائه دهم .

سروش عمومی که یکی از دغدغههای خود را ارائه آثار بی کلام در ایران می داند گفت: در دنیای امروز که همه چیز به صورت فست کرن و آماده از طریق فضای مجازی در دسترس است موجب شده افراد کمتر فرصت این را داشته باشند که بخواهند آن را صرف گوش کردن به آلبوم موسیقی با چند ترک و یا ویدئو کنند . بنابراین من تصمیم دارم بعد از رونمایی فیزیکی این آلبوم قطعات آن را جدا گانه منتشر کنم  تا افراد بیشتری   بتوانند آنها را گوش کنند.

عکاس:احمد علی نیا

        


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند