رضا بهرامی

احتمال تغییر بازیگران «سگک»

به گزارش باکس افیس ایران: رضا بهرامی کارگردان نمایش «سگک» عنوان کرد با تعطیلی دوباره سالن‌های تئاتری احتمال دارد در گروه بازیگران نمایش تغییر به وجود آید.

رضا بهرامی کارگردان نمایش «سگک» که قرار بود این اثر نمایشی را از ۲۲ فروردین ماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد اما به دلیل قرمز شدن شرایط تهران فعلاً به تعویق افتاده است، در این باره گفت: ابتدا قرار بود نمایش «سگک» از ۱۶ فروردین به صحنه برود اما با تعطیلی سالن‌های تئاتری این اجرا به ۲۲ فروردین موکول شد که این بار هم به دلیل قرمز شدن شرایط تهران اجرا به تعویق افتاده است. البته ما آماده هستیم که هر زمان فضا و بستر مناسب اعلام شود، نمایش را به صحنه ببریم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط امروز کشور به دلیل مدیریت کلان نامناسبی است که جریان دارد. زمانی که در ایام نوروز فضا برای مسافرت مردم باز است مسلماً انتقال و جابجایی ویروس را شاهد هستیم. طبق اعلام خود دولت تا امروز ۳ میلیون از افراد شاغل آسیب دیده‌اند که هنرمندان تئاتر هم جزوشان هستند. سه میلیون در جامعه عدد کمی نیست و می‌تواند به آسیب و زیان خانواده‌ها و گروه‌های زیادی منجر شود.

بهرامی درباره تغییرات احتمالی که تعویق اجرا ممکن است در گروه بازیگران نمایش به وجود بیاورد، بیان کرد: بازیگران تئاتر هم مانند همه مردم خرج و مخارج دارند و از طریق بازیگری ارتزاق می‌کنند در حالی که وضعیت تئاتر بیش از یک سال است که با مشکل روبرو شده بازیگران نیز ترجیح می‌دهند جذب سریال‌های نمایش خانگی و فضای مجازی شوند چون در این فضا بستر خوبی برای حضور بازیگران فراهم شده است بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که بازیگران چد ماه معطل اجرای نمایشی شوند که روی صحنه رفتن یا نرفتنش مشخص نیست.

وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: درباره نمایش ما نیز همین مساله صدق می‌کند چون ۲ نفر از بازیگران نمایش قرارداد دارند و اواخر اردیبهشت ماه باید سر پروژه‌های دیگری بروند بنابراین احتمالاً تعطیلی دوباره سالن‌های تئاتر به نمایش ما لطمه می‌زند و مجبور به تغییر بازیگران خواهیم شد. در هر حال فعلاً باید منتظر تصمیمات مدیران باشیم و ببینیم کی قرار است سالن‌ها مجدداً باز شوند.

نمایش «سگک» نوشته کهبد تاراج برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» است که روایتگر زندگی شهید شاهرخ ضرغام از دوران کودکی تا شهادت است. در این نمایش، پریسا مقتدی، تینو صالحی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، سهیل ملکی، مهتاب شکریان و امیر عدل‌پرور به ایفای نقش می‌پردازند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند