فیلمبرداری

آغاز فیلمبرداری «فرندز» از هفته آینده

به گزارش باکس افیس ایران: قسمت ویژه سریال «فرندز» که با بازگشت دوباره بازیگران آن همراه است، از هفته آینده فیلمبرداری خواهد شد.

بعد از تأخیر طولانی در تولید قسمت ویژه سریال «دوستان» که با نام «فرندز» شناخته می‌شود، فیلمبرداری این اثر از هفته آینده آغاز می‌شود.

جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، دیوید شویمر، لیسا کودرو، مت له‌بلانک و متیو پری در این اثر ویژه متعلق به استودیوی وارنر گرد هم می‌آیند.

این اثر از سوی شبکه HBO Max متعلق به برادران وارنر پخش خواهد شد. گروه بازیگران این سریال در ابتدا قرار بود اواخر فوریه ۲۰۲۰ (چند هفته قبل از آنکه شیوع ویروس کرونا) گرد هم بیایند. یکی از منابع نزدیک به این پروژه، سال گذشته به ورایتی گفته بود هر کدام از شش بازیگر این سریال حداقل ۲.۵ میلیون دلار برای مشارکت در این ویژه برنامه دریافت خواهند کرد.

در حالی که هر ۱۰ فصل سریال «فرندز» از نتفلیکس حذف شده است، این سریال قرار بود به افتتاح شبکه استریم HBO Max کمک کند. گزارش شده که وارنر مدیا ۴۰۰ میلیون دلار برای حق پخش این سریال پرداخت کرده است. بعد از لغو فیلمبرداری این سریال در ماه مارس ۲۰۲۰، وارنر مدیا اعلام کرد امیدوار است تا پایان تابستان، فیلمبرداری را انجام دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند