علی قوی‌تن

امیدوارم سینما دوباره احیا شود

به گزارش باکس افیس ایران: علی قوی‌تن تهیه‌کننده و کارگردان سینما ضمن امیدواری به اینکه سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ دوباره احیا شود، تاکید کرد شرایط باید به گونه‌ای پیش رود که فیلم ها به نوبت اکران شود.

علی قوی تن تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آرزوی خود برای سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ گفت: اولین آرزوی من این است که این ویروس خطرناک و خانمان سوز کرونا از بین برود و مردم بتوانند با شادی و شادکامی مانند گذشته در سالن‌های سینمایی حضور پیدا کنند و فیلم‌های مورد علاقه خود را در سالن‌های سینما تماشا کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم سینما دوباره احیا شود و مانند گذشته مردم از سینما و فیلم‌هایی که در آن اکران می‌شود، استقبال کنند.

این کارگردان سینما بیان کرد: همچنین تقاضا دارم سازمان سینمایی در سال جدید اولویت خود را بر این بگذارد که چه در پخش فیلم‌ها در سینماها و یا اکران آنلاین، برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد تا همه فیلم‌هایی که ساخته شده در چرخه اکران قرار گرفته و به صورت نوبت‌بندی روی پرده سینماها برود و دیگر اجازه ندهد که مافیای اکران برای نمایش فیلم‌ها در سینماها تصمیم بگیرد.

وی توضیح داد: اگر شرایط اکران و برنامه‌ریزی برای آن به درستی صورت نگیرد، سینما سرانجام خوبی نخواهد داشت و فیلم‌هایی که محتوا دارد و بحث سرگرمی در اولویت ندارد مهجور واقع شده و حتی فرصتی برای اکران آنلاین ندارند.

علی قوی‌تن در پایان گفت: باید سازمان سینمایی شرایطی فراهم کند که همه فیلم‌ها به نوبت روی پرده سینماها برود و شانس خود را در سینماها امتحان کنند و مخاطب خود را پیدا کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند