کرونا

سیروس همتی و نمایش تمساحی که “عزیزی” را می‌خورد!

به گزارش باکس افیس ایران: سیروس همتی که چند پروژه در تئاتر دارد، می‌گوید: همه چیز به کرونا و وضعیت تئاتر بستگی دارد ولی فعلا خیلی گاماس گاماس تمرین می‌کنیم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در این حوزه می‌گوید: نمایشنامه‌ای دارم به نام «تمساح» که سه سال پیش به تماشاخانه ایرانشهر ارایه کرده‌ام و سال گذشته در شورای سیاستگذاری این تماشاخانه پذیرفته شد. با آقای مسافر (رییس شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر ) هم صحبت تکمیلی داشتیم ولی به محض شروع تمرین‌مان کرونا آمد و همه چیز متوقف شد. حالا امیدوارم شرایط اجرای آن فراهم شود.

همتی درباره داستان این نمایش هم توضیح می‌دهد: نمایش «تمساح» کاری طنزآمیز است و داستان عزیزی است که توسط تمساحی خورده می‌شود. این نمایش به نوعی در ادامه نمایش دیگرم، «مزا مزا» است.

این هنرمند که قصد دارد در نمایش «دراکولا» هم بازی کند، درباره این نمایش نیز می‌گوید: متن این نمایش نوشته آرش سنجابی است و قرار است پویا امینی آن را کارگردانی کند.

او ادامه می‌دهد: این نمایش سه اپیزود دارد و شخصیت محوری آن یک مرد است وداستان کار درباره شرایط اجتماعی اوست.

او، پویا امینی را کارگردانی بسیار منعطف می‌داند و اضافه می‌کند: این نمایش کاری از گروه تئاتر «دیگر» است. نمایش پیشین آنان «جیرجیرک‌ها» بود ولی به دلیل بی‌تعهدی تهیه کننده آن کار، از گروه اجرایی آن پروژه خداحافظی کردم و حالا این اولین همکاری من با این گروه است که امیدوارم در قیاس با تجربه‌های قبلی، طیف گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کند.

همتی در عین حال تاکید می‌کند: همه این پروژه‌ها هست ولی همه چیز بستگی به کرونا و ادامه فعالیت‌های تئاتری دارد. فعلا خیلی گاماس گاماس تمرین می‌کنیم و امیدوارم شرایط زودتر بهتر بشود که بتوان با اطمینان بیشتری برنامه‌ریزی کرد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان می‌گوید: خانه اول و آخر ما تئاتر است ولی حالا به دلیل شرایط اقتصادی و وضعیت دشوار تئاتر در دوران کرونا، بیشتر در پروژه‌های تصویری فعالیت دارم که جزییات آن بعدا اعلام می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند