واروژ کریم‌مسیحی

واروژ کریم‌مسیحی «وثیقه» را تدوین کرد

به گزارش باکس افیس ایران: تدوین فیلم سینمایی «وثیقه» توسط واروژ کریم‌مسیحی کارگردان سینمای ایران انجام شد.

فیلم سینمایی «وثیقه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین قاسمی جامی که بر اساس فیلمنامه‌ای از مهدی معمارزاده زنجانی ساخته شده است، توسط واروژ کریم‌مسیحی تدوین شد.

موسیقی «وثیقه» را حمیدرضا یراقچیان ساخته است و همزمان با پایان تدوین و ساخت موسیقی از پوستر این فیلم سینمایی نیز با طراحی امیرحسین صیدآبادی رونمایی شد.

بخشی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی پاییز و زمستان سال گذشته انجام شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف و سکانس‌های باقی‌مانده «وثیقه» پس از گذشت نزدیک به یک سال، اوایل پاییز امسال فیلمبرداری شد.

این فیلم که قرار بود به «خوره» تغییر نام دهد، بنا به تصمیم کارگردان همان نام «وثیقه» را خواهد داشت.

در خلاصه داستان «وثیقه» آمده است: مهران بعد از ۱۰ ماه بازداشت با قرار وثیقه شخصی به نام حدیدی که اعتقاد دارد او بی‌گناه است، به‌طور موقت آزاد می‌شود اما ناگهان خود را در یک باند تبهکار می‌یابد.

افشین هاشمی، پژمان بازغی، لیندا کیانی، نسیم ادبی، امید روحانی، سید جواد یحیوی، مهدی پتکی، قربان نجفی، هامون سیدی، میترا حجار و حمیدرضا پگاه گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل فیلم سینمایی «وثیقه» عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: حسین قاسمی جامی، نویسنده فیلمنامه و سرمایه‌گذار: مهدی معمارزاده زنجانی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابرداری: مهدی یگانه، صداگذاری: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، تدوین: واروژ کریم‌مسیحی، موسیقی: حمیدرضا یراقچیان، طراح پوستر: امیرحسین صیدآبادی، مدیر تولید: هاشم علی اکبری، جانشین تهیه‌کننده: مهدی معمارزاده زنجانی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌قربانی‌نیا.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند