سیما

امکان ساخت فصل سوم «بیگانه‌ای با من است»

به گزارش باکس افیس ایران: مدیر گروه شبکه دو سیما از احتمال ساخت فصل سوم سریال «بیگانه ای با من است» خبر داد.

تهیه کننده، کارگردان و بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» از تولیدات شبکه دو سیما سه شنبه ۱۲ اسفند به مدت یک ساعت به تماس‌های مردم با سامانه «۱۶۲» در باره این سریال پاسخ دادند و پس از این پاسخگویی در نشست خبری مجازی این سریال شرکت کردند.

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در این نشست گفت: باوجود آنکه در اوضاع سخت کرونا طبیعتاً باید تمایل مردم به تماشای سریال‌های طنز بیشتر شود اما سریال «بیگانه ای با من است» با فاصله کمی نسبت به سریال «باخانمان» شبکه سه در جلب نظر مخاطبان موفق بود.

وی افزود: در مدت یکسال گذشته سیمای رسانه ملی ۳۱ سریال پخش کرده که در نوع خود یک مجاهده تمام عیار در روزگار درگیری با بیماری کرونا است.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما نیز در این نشست با اشاره به سابقه سازندگان سریال در زمینه تولید آثار گفت: این سریال با بهره مندی از گروه تولید مجرب و تلفیق آن با استفاده از چهره‌ای جوان و کمتر شناخته شده توانست نظر مخاطبان را جلب کند و استقبال از این سریال ما را به اندیشیدن درباره فصل سوم آن مصمم کرد.

وی افزود: داستان سریال در سه دهه ۶۰،۷۰و۹۰ رخ می‌داد و این با توجه به اینکه ما امکانات مربوط به یک دهه خاص را برای نمایش نداریم کار را پیچیده می‌کرد که با استفاده از جلوه‌های ویژه و تلاش سازنگان به خوبی محقق شد.

ملک محمدی همچنین از پخش سریال «همبازی» از تولیدات جدید شبکه در ایام نوروز خبر داد که با طراحی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده از چند روز پیش از عید پخش آن آغاز می‌شود.

بهروز مفید تهیه کننده سریال با اشاره به زمان تولید سریال و آغاز پیش تولید آن از اویل سال ۹۸ گفت: حدود سه ماه پیش تولید و حدود ۱۵ ماه تولید سریال طول کشید. به پیشنهاد احمد امینی کارگردان، با توجه به اینکه مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه سریال باید دهه‌های گذشته را تداعی می‌کرد مقرر شد آقای معیریان کارگردانی فصل دوم را برعهده بگیرند.

مفید تصویر برداری در دو لوکیشن بوشهر و شیراز و تعدد لوکیشن‌های خارجی را از ویژگی‌هایی برشمرد که توانست در ضرباهنگ مناسب سریال و جذابیت آن موثر باشد.

وی درباره همکاری مرحوم پرویز پورحسینی با این مجموعه گفت: همکاری با این سریال آخرین همکاری ایشان با تلویزیون بود و ما علاوه بر همکاری با ایشان دو ویژگی را از ایشان به یاد داریم یکی رفتار بسیار حرفه‌ای و منظم او که فضای پشت صحنه را به عنوان بازیگری پیشکسوت مدیریت می‌کرد و یکی حرمتی که او برای مادرش قائل بود و با وجود سن و سالش بر آن تأکید داشت.

در ادامه احمد امینی کارگردان این سریال نیز با اشاره به تلاش فروغ فروهیده نویسنده این اثر گفت: تولید این سریال به طور رسمی از تیرماه ۹۸ آغاز شد و پس از تولید فصل اول با توجه به مقطع زمانی سریال و هزار و ۱۱۷ پلان جلوه‌های ویژه فرصت کارگردانی فصل دوم را نداشتم و فصل دوم را به همکار خوبم آرش معیریان سپردم.

ایوب آقاخانی در پایان این نشست بیان کرد: سریال «بیگانه ای با من است» با همه مصادیق نقد و نقادی از جمله سریال‌هایی بود که به دور از هر نوع شعارزدگی به این پرداخت که دروغ می‌تواند چه تبعاتی داشته باشد و این کار در لایه‌های زیرین قصه به طور غیر مستقیم بیان شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند