مهدی دلخواسته

«هزار افسان» به دلیل محدودیت‌های کرونایی همچنان متوقف است

به گزارش باکس افیس ایران: مهدی دلخواسته تهیه‌کننده مجموعه مستند «هزار افسان» بیان کرد این پروژه به دلیل محدودیت تردد بین شهری در حال حاضر متوقف است.

مهدی دلخواسته تهیه‌کننده و عکاس سینمایی با اشاره به پروژه‌هایی که در دست دارد، گفت: پروژه «هزار افسان» را به کارگردانی مهدی پاکدل در دست داشتیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

وی بیان کرد: البته این را باید بگویم برای ساخت این مستند باید به بسیاری از شهرها و روستاهای کشور سفر کنیم که متاسفانه این روزها به دلیل محدودیت تردد نمی‌توانیم آن را جلوی دوربین ببریم. این مستند درباره داستان‌ها و افسانه‌های اساطیری و عاشقانه شهرها و روستاهای کشور است.

این تهیه‌کننده سینمای مستند ادامه داد: به محض اینکه شرایط مناسبی فراهم شود که امیدوارم با تزریق واکسن کرونا این اتفاق رخ دهد، این پروژه مستند را جلوی دوربین می‌بریم.

وی یادآور شد: مجموعه مستند «هزار افسان» در ۴ فصل ۳۰ قسمتی پس از دسته بندی پژوهشی افسانه‌ها، آیین‌ها، داستان‌ها و قصه‌های روستاهای مختلف تولید خواهد شد و از ظرفیت‌های فکری، مشورتی و هنری بزرگان سینما بهره خواهیم گرفت.

این عکاس سینمایی توضیح داد: همچنین قرار است در سریال شبکه نمایش خانگی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی به عنوان عکاس حضور داشته باشم، این پروژه در مرحله پیش تولید است و قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

دلخواسته در پایان تاکید کرد: در این سریال حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه بازی می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند