ابراهیم کوخایی

داستان «دادستان» اشاره‌ای به دولت خاصی ندارد

به گزارش باکس افیس ایران: ابراهیم کوخایی یکی از بازیگران جوان مجموعه تلویزیونی «دادستان» توضیحاتی درباره نحوه حضور در این پروژه و نقش خود ارائه کرد.

ابراهیم کوخایی بازیگر سریال در حال پخش «دادستان» درباره حضور در این پروژه تلویزیونی گفت: پس از پیشنهاد این کار گپ و گفت‌هایی بابت نقشم با آقایان مسعود ده‌نمکی و محمد خزایی داشتم و بسیار از فیلمنامه خوشم آمد. تا قبل از آغاز این همکاری می‌دانستم آقای ده‌نمکی در جذب مخاطب بسیار هوشمندانه رفتار می‌کنند و اگر قرار است کاری برای مخاطب تلویزیون بسازند قطعا دست روی موضوعی جذاب و مخاطب پسند خواهند گذاشت.
وی درباره موضوع این سریال و حواشی که برای آن به وجود آمده اظهار داشت: بنظرم اتفاقات «دادستان» بر اساس واقعیت نبوده است و داستان آن بر اساس تخیل نویسنده اشاره مستقیمی به هیچ دولتی نمی‌کند. در کشور ما به دلیل حساسیت‌های موجود همیشه به آثار پلیسی و معمایی نقدهای بسیاری وارد می‌شود. در این میان عده‌ای هم هستند که قصد تخریب کار را دارند ولی برای ما نظرات مثبت منتقدان و بینندگان واقعی سریال همیشه قابل احترام است.
این بازیگر در ادامه درباره مشکلات تصویربرداری این سریال در زمان پاندمی کرونا نیز گفت: واقعا روزهای سختی بود، هنگام فیلمبرداری در گرمای مرداد ماه و اجبار به ماسک زدن کل گروه تا قبل از رفتن جلوی دوربین در لوکشین‌های داخلی و خارجی سختی کار را دو چندان می‌کرد. به هر حال در برخی از سکانس‌ها حضور تعداد زیاد هنرورها اضطراب و ترس از ابتلا به ویروس کرونا را بالا می‌برد، با تمام این تفاسیر خدا را شکر می‌کنم که با رعایت تمامی نکات بهداشتی اتفاق ناگواری برای هیچکدام از اعضای پروژه رخ نداد.

کوخایی در پایان گفت: «دادستان» ضمن واکاوی مشکلات موجود در جامعه، دست روی موضوعاتی گذاشته که تاکنون کمتر در تلویزیون به آنها پرداخته شده بود و شاید یکی از دلایل حساسیت‌برانگیز شدن این سریال به همین موضوع برمی‌گردد. امیدوارم در آینده بیشتر شاهد تولید چنین آثاری با موضوعات اجتماعی و دغدغه روز مردم باشیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند